Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Karácsonyi dalok Japánból

2008.12.25. 14:00 | Gianni7 | 10 komment

Címkék: japán karácsony boa hellókarácsony gackt matsuda seiko hirahara ayaka every little thing bonnie pink hamasaki ayumi kuraki mai bz younha larc en ciel tanpopo namie amuro foxxi misq mihimaru gt

 

Bár Japánban nem ünnep (hivatalosan) a karácsony, mégis elképesztő mennyiségű karácsonyi dal fut a tévécsatornákon. A karácsonyi fényárban úszó Tokió is megér egy misét (ezt egy profi fotós jóvoltából meg is nézheted ITT), de a rongyosra játszott Last Christmas újabb feldolgozása is erősen javallt a Foxxi misQ három dögös énekesnőjétől.
És mivel mi már csak ilyen áldott jólelkű népek vagyunk, az akut bejglimérgezés mellé egy 15 videóból álló karácsonyi jpop-mérgezéssel kedveskedünk minden lelkes Olvasónknak! ;)

Foxxi misQ - Last Christmas 

 

 

L'arc-en-Ciel - Hurry Xmas

 

 

Tanpopo - Koi wo Shichaimashita!

És hogy ne csak kedves Olvasóinkat boldogítsuk instant-jpopmérgezéssel: Drága szerzőtársunk, YEZy! Fogadd tőlünk sok-sok szerettel ezt a H!P-s kuriszumaszu-szpesölt ;)

 

 

Bonnie Pink - Chain

 

 

BoA - Meri Kuri  (ez most szó szerint tényleg ez: Boldog Karit?)

 

 

Jounha - Gossip Boy

 

 

Namie Amuro - White Light

 

 

Mai Kuraki - 24Xmas time 

 
 
 
Hirahara Ayaka - Christmas List
 
 
 
 
Every Little Thing - Koi Wo Shiteiru
 
 
 
 
Mihimaru GT - So Merry Christmas
 
 
 
B'z - Itsuka no Merry Christmas
 
 
 
 
Matsuda Seiko - Karácsonyi egyveleg '83-ból
 
 
 
 
Gackt & Ayumi Hamasaki - Silent Night
 
 
 
 
 
És végül, de véletlenül sem utolsósorban: karácsonytól függetlenül ki ne akarna japán lányokat ölelgetni? Free Hug project 2008. december 13-án a karácsonyi forgatagban.
 
 
 
 
 
(Ezen bejegyzés szellemi atyja FoodLFG szerzőtársam, aki talán fél perc alatt szedhette össze ezt a rengeteg videót. Nem is értem, miért velem íratta meg?! Ja, dehogynem értem: bizonyára lusta volt tizenöt videót szépen embedelni. Tehát, tudatosítsa mindenki, az értelmi szerző NEM én vagyok! A jpop-mérgezésért felelőséget így értelemszerűen ÉN nem vállalhatok! Pontosabban: NEM ÉN vállalok! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr46839344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foodlfg 2008.12.25. 14:46:20

Egyébként van egy klip a sorban, ami nem Japánhoz kapcsolódik, de nem hagyhattam ki, mert tetszik. :P Aki még nem találta meg, annak újra meg kell nézni az összeset..

Aki egyébként itt legjobban meg tudta fogni a karácsonyi hangulatot, az szerintem Hirahara Ayaka. Igaz, egyébként is fekszik neki ez a stílus. Bár lehet, hogy a NO MORE WAR egy kicsit sok volt a klipben. :DD
A Tanpopo-s lányok klipje pedig egyszerűen furcsa. Nem is számítottam rá, hogy Gianni beteszi.

A legjobbak egyébként Bonnie Pink, vizenjáró BoA, Hirahara Ayaka, a Foxxi misQ különítmény pedig tényleg csinos.
Az utolsó előtti videó meg gondolom erősen megosztja a közvéleményt. x)

Free Hugs foreva

Iron 2008.12.25. 16:43:53

Látom Japánban már általánosba sem vesznek föl mongolredő-eltávolítás nélkül...

RelakS 2008.12.25. 19:39:40

BoA - Meri Kuri (ez most szó szerint tényleg ez: Boldog Karit?)

Konkrétan :D

A boldog karácsonyt japánul: Merii Kurisumasu (メリークリスマス), szóval amikor átvették az ünnepet, nem agyaltak sokat a dolgon, átvették az amcsi megfelelőt.
Olyan ez, mint a purikura ... Print Club (olyan kis fülke, ami igazolványképet csinál neked), vagy a terebi - television

foodlfg 2008.12.25. 22:18:16

Üdv itt RelakS mester. :D


Az Xmas képek tényleg jók Gianni, csak lehetne több is. Üzenem a blog írójának, hogy máskor többet fotózzon :P
Egyébként az egy nagyon jó kis blog.


Még egy kis adalék a videókhoz:
Az előző Koreáról szóló bejegyzésben volt Younha az All I Want For Christmas Is You-val. Ezt Ito Yuna is előadta a Japánoktól még régebben:
www.dailymotion.com/video/x3wnwh_yuna-ito-all-i-want-for-christmas-i_music
Yunának annyira jó hangja van. :F

Gianni7 2008.12.25. 22:55:42

@ foodlfg: tegnap belefutottam az Ito Yuna videóba. Csodálkoztam is, hogy nem írtad a többi mellé, mert neki tényleg jobb a hangja, mint a koreai posztban Younha-é.

És vajon YEZy örült-é a Tanpopónak?
Van egy olyan érzésem, hogy alapító atyánk nem is olvas minket :s
:D

Gianni7 2008.12.27. 02:39:43

Jesszus, Foodlfg. Te belecsempésztél egy koreai klipet a csokorba?!
LOL
Nyugi, nem néztem végig a 15 videót a beharangozott rejtélyt megoldandó, csak emlékeztem, hogy a Gossip Boy egész jó szám volt, gondoltam belehallgatok. A szám közepén kezdett valami nem stimmelni... :D

foodlfg 2008.12.27. 09:11:35

Karácsonyi meglepetés XD

Vegyétek úgy, hogy ezzel is hozzájárultam a koreai bejegyzéshez, bár Younha nem ismeretlen Japánban sem, van japán albuma is, szóval tekinthetjük félig japánnak. :D
A bejegyzésben meg úgyis vannak meghittebb és lazább dalok is. Így ez is belefért. Tetszik ez a vagány stílus Younha-tól. :)

Gianni7 2009.01.02. 08:11:00

Még jó, hogy ezt nem találtuk meg időben. Lehet, hogy kiverte volna a biztosítékot szenteste a karácsonyi rock-ot nyomó japán transzvesztita...
www.youtube.com/watch?v=uD95NjR9qnE

foodlfg 2009.01.07. 16:53:20

Nem ismerem, lehet hogy csak valami poén, viszont tényleg gáz :D

Lehet, hogy csak én érzékelem úgy, de a japánoknál egyre "divatosabb" langyinak lenni a médiában.. (?) oO

Gianni7 2009.01.07. 17:19:23

Nem poén ám, bejegyzett előadóról van szó :D

Elképzelhető, hogy ezt itt mi "nyugaton" így érzékeljük, de erről szó sincs. A részletekkel majd jövök a már százszor beharangozott fiúcsapatos posztban, ami már az anyagfeldolgozás állapotában van. :)
süti beállítások módosítása