Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Yazima Beauty Salon - Megami no Chikara

2010.02.26. 16:00 | Gianni7 | 34 komment

Címkék: japán 2010 yazima beauty salon

Február 10-én jelent meg a japán travi-trió sorrendben negyedik kislemeze. Márciusban jön az album, áprilisban pedig a mozifilm.

Yazima Beauty Salon - Megami no Chikara (Istennők ereje)

(ha akadozna a videó, lásd még ITT)

Akárcsak Borat, akarom mondani Brüno, úgy a japán travi-trió, a Yazima Beauty Salon tagjai is csupán helyi színészek-énekesek teremtményei.
Két tévés nagyágyú, a Tunnels nevű humorista-duó összeállt azzal az Ozumano Szumitadával, akinek olyan, a popszakmában külön életet élő énekes alteregói vannak, mint a nemrég nyugdíjazott Dj Ozma, vagy épp a sajátosan japános retro-rock külsőségekkel nyomuló Kishidan frontembere.

Ők hárman komplett fedősztorit húztak fel a lányokra. A mindig elegáns Margaret Yazima, miután férje lelépett,  sztriptíztáncosnő lett Vegasban. Ott nevelte két lányát, az afrofrizurás, szerepe szerint 12 éves (alig debil) Eperkét, valamint a 17 éves szőke Naomit.
Az apahiánytól szenvedő gyerekeket nyakába véve elindult aztán Japánba, hogy megtalálják aput. Amíg ez nem jön össze, addig a showbizniszben próbálnak szerencsét, ezért kell énekelniük.

A jelek szerint a nép vevő az orbitális baromságra. Eddigi kislemezeik szépen fogytak, rendre a slágerlista élmezőnyében szerepeltek, gyakran feltűnnek a tévében, április 29-én pedig érkezik a család történetét végigkísérő mozifilm.

Yazima Beauty Salon The Movie: Reaching a Nevada Dream - trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr961784284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.02.26. 22:48:48

Node komolyabban: Egyrészt DJ Ozma tevékenysége az összes alteregójával együtt engem végtelenül taszít és ezzel a projekttel sincs ez másképp, másrészt meg az ilyen "humoristából énekes" dolgok valahogy soha nem sülnek el túl jól, pedig rengetegen próbálkoztak korábban is ilyennel Japánban (mint az elképesztő, rosszemlékű Yatta! ugyebár..), de nekem a régesrégi Pocket Biscuit volt az utolsó ami tetszett, az is inkább csak Chiaki miatt.
Szóval ez nekem ilyen kösz, de inkább kihagyom kategória. :D

ergerberger 2010.02.26. 22:52:23

Szétsunáznám az ánuszukat!!!

Gianni7 2010.02.27. 13:07:50

@Case: Fogadja gratulációmat, kérem. Ha jól emlékszem, másfél éves működésünk alatt Ön az első elsőző nálunk. ^^

Dj Ozmával a világból ki lehetett kergetni, amíg azt hittem, valós előadóról van szó. A Yazima Beauty Salon poénos volt a debütálásnál, de a dalszövegek értése nélkül sokadjára már nem annyira vicces.
Viszont pluszpont jár nekik a retro-diszkós hangzásért. :)

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.02.27. 17:31:59

Én meg sose elsőztem sehol, de úgy gondoltam ez most a tökéletes pillanat ezen gyakorlat elkezdésére (és egyben befejezésére is xD). A retrodiszkó meg bejön nekem is alapból, de fene tudja, inkább hallgatom olyanoktól, mint a Cro-Magnon, meg társaik, akik komolyan is gondolják / csinálják. :D

foodlfg 2010.03.07. 20:12:46

Náluk sem a zene van főszerepben, hanem inkább az, hogy buzik...
Pár évvel ezelőtt még Dj Ozmaként találkoztam ezzel az arccal. Hisztérikusan majdnem pucérra vetkőzve tombolt az MTV japán díjkiosztóján (MTV VMAJ 2007). A szintén idétlen csicskái vitték ki végül háton a megtervezett produkció után.
Úgyhogy különösebben engem sem foglalkoztat a koncepció.

Azért a zenéi nem voltak ennyire rosszak...

Gianni7 2010.03.08. 00:26:55

@foodlfg: Azt nem szabad elfelejteni, hogy DJ Ozma is csak egy kitalált figura, ahogy a "lányok" is. A körítés szerves része a shownak, a karakternek.
Ami a zenét illeti, ahogy DJ Ozma és a Kishidan, úgy a Yazima esetében is teljesen passzol a körítéshez a zene.
Nehezen tudnék elképzelni szándékosan debilre vett travikat a hetvenes diszkón kívül más stílusban nyomulni. ^^

Végighallgattam az albumot, korrekt retro diszkó. A maga stílusában határozottan igényes. Nyilván a poénos dalszövegek értése dobna a dolgon.

Buzizásért legközelebb moderálás jár.
Zenés blog törzsszerzőjétől mondjuk úgy, nem szép.
A showbiz és a zeneipar tele van melegekkel. Nem azt mondtam, hogy jó pofát kell vágni hozzá, de van egy minimum a leírt szavaknál is.
Kéretik figyelembe venni.

foodlfg 2010.03.08. 10:02:28

@Gianni7:
"Buzizásért legközelebb moderálás jár. Zenés blog törzsszerzőjétől mondjuk úgy, nem szép. A showbiz és a zeneipar tele van melegekkel."
Mint pl Léjdi Gaga ? :DDDD
Najó mostantól jó kislány leszek.

Írhattam volna azt is, hogy magas deviancia hányadossal rendelkeznek, de az nem lett volna annyira közérthető. Mindenesetre a lényegen nem változtat: ezek sem a zenéjükkel akarják magukra felhívni a figyelmet elsősorban. Aki pedig a zenét háttérbe szorítja, az törlést érdemel a jututbról!!
De legalábbis az én szememben visszatetszést kelt.

Hallgassunk valami kevésbé deviáns előadót is (Iwata Sayuri):
www.youtube.com/watch?v=93itwASIQ8s

Gianni7 2010.03.08. 10:27:16

@foodlfg:
1. Szerzőtársam folyamatos modortalanságáért én kérek elnézést.
Bízok benne, hogy nem a blogot minősíti.

2. Ha már a nem elsősorban a zenével figyelmet felhívókról van szó, törlésre érdemes netán a Morning Mosume, az SNSD, és az AKB48 is? :)

3. Arról meg szokjunk már le, kérem tisztelettel, hogy aktuális kedvenceink yt linkjeivel szórjuk meg a kommentjeinket.

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.03.08. 11:44:10

Ozma szerintem pont annyira buzi mint pl. Razor "Hard Gay" Ramon. (segítek: semennyire)

foodlfg 2010.03.08. 12:44:27

Meg ha lehet ne moderáljál már ki senkit sem, ha nem tetszik a véleménye.
Eléggé bunkó dolog.

foodlfg 2010.03.08. 13:31:58

@Gianni7: Látom nagyon rápörögtél erre a törlés dologra, pedig láthatóan túloztam, a lényeg utána van. El lehet olvasni, hogy mit gondolok az SNSD-ről és meg lehet nézni, hogy mennyit hallgatom őket (소녀시대) és hogy pontosan milyen számokat. Morning Musume, AKB48 szintén.

SNSD-s bejegyzésben lényegében ugyanerről beszéltem. Az más kérdés, hogy ebben is vannak szintek. Dj Ozma az SNSD alatt van.
Másik pedig, attól még lehet jó zenéjük (szerintem nincs), vagy egy-egy dal, nem véletlenül van az a megjegyzés az első hozzászólásomban. DE attól még, hogy tetszik a zenéjük, nem lesz alapból szimpatikus a koncepció (és fordítva). Pl Hamasaki Ayumi esetében ez a helyzet.
www.soundofjapan.hu/forum/viewtopic.php?p=183519#183519
www.soundofjapan.hu/forum/viewtopic.php?p=213625#213625
www.last.fm/user/foodlfg/charts?rangetype=overall&subtype=artists
www.jpop.hu/forum/index.php?s=&showtopic=1092&view=findpost&p=43429
www.jpop.hu/forum/index.php?s=&showtopic=756&view=findpost&p=43611
otakusound.blog.hu/2009/11/14/girl_s_generation_so_nyuh_shi_dae
És az ezek előtti, utáni hozzászólások. Kellemes olvasgatást.

A zenének pedig legalább örülnél. De ha te nem is, akkor biztos lesz olyan, aki örül, tehát nem felesleges beszúrni.

foodlfg 2010.03.08. 13:36:11

Najó beengedtem a saját kommentemet, mert meguntam a várakozást. Ne játszadozzunk már itt egymással.

Vagy törlöd az egészet az itteni első hozzászólásomtól, vagy fogadd le, hogy valaki leírja a véleményét olyan témákban, amit te magad hoztál fel.

Gianni7 2010.03.08. 14:07:53

@foodlfg: Rendben, akkor tisztázzuk, mi a bunkó dolog, mert a jelek szerint nem fogod fel.
Gyakorlatilag elbeszélsz mellettem.

Kicsi, tematikus blogot viszünk.
Megvan a véleményünk az élet nagy dolgairól, ez teljesen normális, de szerzőként nem írhatsz le olyan szót, hogy buzi. Körbe se írhatod se epésen, se viccesen, hogy magas deviancia hányadossal bírnak.
Ha nem hallottál volna még a PC-ről, olvass utána.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Politikai_korrektség

Az, hogy egy sima kommentelő mit enged meg magának és mit nem, az az ő saját dolga. Ha észrevetted, még soha nem moderáltam ki senki véleményét, még ha trágár volt, akkor sem.

De ha tényleg nem érted, hogy egy blog szerzője miért nem engedhet meg magának ilyesmit saját terepen, akkor teljesen feleslegesen tépem a számat.
Akarom mondani, csápolom a billentyűzetet.

foodlfg 2010.03.08. 14:40:39

@Gianni7: PC-t inkább hagyjuk. Aki nem bírja el más véleményét, az ne is merészkedjen az internetre. Pont azért van hozzászólási lehetőség, hogy mindenki elmondhassa a véleményét (amíg nem OFF és nem direkt genyóskodás egy hozzászólás). Ez a jó az egészben.
Valószínű, hogy feleslegesen csápolod a billentyűzetet, mert más az elképzelésünk egy blog működéséről. Pl én nem különböztetem meg magam az egyszerű hozzászólóktól csak azért, mert ide írok bejegyzéseket is.

Moderálni pedig azért bunkóság, mert nem tiszteled a másik hozzászólásba fektetett energiáját és idejét, ha nem engeded ki. Továbbá a közösséget is megfosztod egy új/másik véleménytől, amivel gazdagodhatna.

Gianni7 2010.03.08. 14:53:45

@foodlfg: Azért ne mossuk már össze a különbséget vélemény és a PC írásmód között.

"...igyekszik minimalizálni az egyes vallási, etnikai, kulturális vagy egyéb közösségek megsértését."

"Pozitívuma a politikai korrekt megfogalmazásnak, hogy érzékeltetni tudja az embereknek kijáró tiszteletet..."

Nagyon nagy különbség van az internetre kimerészkedés és az internetre való írás között. Jelen esetben véleményed szerint netán a buzizás elhagyása a közösség megfosztása egy új/másik véleménytől, amive gazgadothatna?

Nem. Ezen a blogon a PC-t nem hagyjuk.

foodlfg 2010.03.08. 16:53:51

@Gianni7: Továbbra sem ezen van a lényeg, azt már a második hozzászólásomban leírtam, de ha már ennyire belemelegedtünk, akkor elmondom, hogy miért írtam, hogy "melegek". Egészen egyszerű az ok: Női ruhában banzájoznak a klipben.

Ezek után nem tudok emellett elmenni szó nélkül. És le fogom írni a véleményemet, ha ők pedig közben az arcomba tolják a szoknyájukat (mondhatni nem én voltam először nem-PC). De hogy még rosszabb legyen a helyzet, az egész koncepciójuk az ilyen deviáns magatartásra épül. Innentől kezdve meglepő, hogy miknek azonosítom őket ? Talán nem kéne provokálni a népet és akkor mindenki csendben maradna. Bár a grupettót valószínűleg ez egyáltalán nem érdekli (sőt ez a lényeg) és én sem csinálnék belőle nagy ügyet, ha nem hoztad volna fel ezt a PC-s dolgot.

Japán sorozatok elnőiesített férfi karaktereiről is többször leírtam már a negatív véleményem több fórumon is. Nehogy már itt fogjam vissza magam.

Hogy mivel gazdagodott a közösség az első kommentemmel ? Az nyilvánvaló. Olyan információt osztottam meg, amit itt más senki. Persze, aki csak a "buzi" szót látja belőle, annak ez nem jön át.
Egyébként pedig a Morning Musumés/AKB48-as kommentemet nem engedted ki, pedig nem volt OFF, mert te hoztad fel a témát, én pedig válaszolni akartam. Arról már nem is beszélve, hogy érdekes témákat boncolgattunk (nem csak én) azokon a fórumokon. Másoknak is érdekes/értékes lehet a véleményünk.

Gianni7 2010.03.08. 17:04:35

@foodlfg: Figyu, ebből a süketek párbeszédéből elegem van. Szövegértelmezési problémáidat nem tudom megoldani.

A véleményedet senki sem kérdőjelezte meg, ha "buzi" és "deviáns" helyett "meleget" használtál volna, nem tartanánk itt. Azt ír mindenki, amit akar, arról, amiről akar, csak legyünk már magunkkal szemben annyira igényesek, hogy a szóhasználatot válogassuk meg.
Intelligencia kérdése az egész.

Provokálják a népet???
Öregem, te se az életről, se Japánról nem tudsz sokat.

És hogy én nem engedtem be a kommentedet időben?!
Hát bocs, nem ülök egész nap a gép előtt.

foodlfg 2010.03.08. 18:41:55

@Gianni7: Nem kell személyeskedni, sokra nem mész vele.

Nem vagyok japánszakértő, de nem is írtam Japánról sehol sem.
Ha nép alatt a japán népet értetted, az komoly.

A kommentem megjelent volna magától is, ha nem tette volna valaki parkolópályára (és még türelmes is voltam). Nem kellene jobban tudni, hogy mi mehet ki vagy nem. Arról már nem is beszélve, hogy annál nagyobb bűn nincs is az interneten, ha valaki elveszi a másiktól a "megszólalás" jogát.

Gianni7 2010.03.08. 19:20:49

@foodlfg: Szó sincs személyeskedésről, tényt közöltem.

"Nem vagyok japánszakértő, de nem is írtam Japánról sehol sem."
Provokálásról írsz a Yazimával kapcsolatban. Kit provokálnak?
A japánokat nehezen.
Ott ez abszolút poén. Máshogy alakult a "melegek" megítélése, mint a keresztény kultúrkörben. Sima kulturális különbség. Távol-Kelettel foglalkozva akad egy pár hasonló.
Ja, hogy téged zavar, provokál?!
Hát meg kell mondani a japánoknak, hogy a jövőben lesznek szívesen a nyugati értékrend szerint élni.

A kommentedhez meg ló#@& nem nyúlt.

foodlfg 2010.03.09. 07:46:10

@Gianni7: A japánok úgy élnek, ahogy akarnak, de akkor nekem is le lehessen már írni a saját véleményem, _abban a formában_ amiben én akarom.
Én lazulni járok az internetre és nem vagyok hajlandó senki elvárásaihoz sem igazodni.

Nem vagyok japán és nem is akarok az lenni. Nem fogom az ő szempontjukból kialakítani a saját véleményemet. Ha ők az ilyen deviáns magatartásra izgulnak, akkor az már az ő bajuk, engem nem izgat. Viszont ha van véleményem erről, akkor azt le fogom írni mindenkitől függetlenül és különösebben nem hat meg, ha valaki nem ért vele egyet.

A kommentem akkor biztos valami anomália folytán került várólistára, mert én sem csináltam vele semmit. De ez a legkevesebb, mert ki tudom rakni, ha akarom.

Gianni7 2010.03.09. 09:04:11

@foodlfg: A huszonnegyedik kommentnél tartunk, és még kicsit sem dereng neked, hogy mi a bajom.

Ha valaki van olyan elvetemült, hogy végigolvassa ezt az egész levelezést, majd levonja a megfelelő következtetést.

A kommentes anomáliához: olyanról hallottál már, hogy blogmotor?

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.03.09. 11:40:39

food:
1.Vicces, hogy te nem vagy hajlandó elgondolkodni sem azon amit mások írnak neked, te ellenben mindenkitöl elvárod, hogy olvassa végig az összes random eszmefuttatásodat (lásd a linkelt cuccok).
2.Nekem továbbra is az a gondom az egész érveléseddel, hogy azt mondod, az a bajod velük, hogy buzik.Közben meg ez hülyeség, mert nem azok és ez most teljesen független attól, hogy ki mennyire homofób. Hofi is volt Hofélia, Eddie Murphy is játszott nõt (a Norbit cimü filmben), stb. Szinészek, komikusok, szerepek... tudod: nem valóság. :D
3.elitélendö deviancia? akkor köpjök le Ai Otsuka kisasszonyt is, hogy bukkake utánérzéses borítót csinál a lemezéhez, meg tehénszarral a fején (és egy halom buzival közösen, fúúúj!) viháncol a videójában? :D

foodlfg 2010.03.09. 15:39:17

@Case: Miért várnám el, hogy elolvassa. Felhozta a témát én pedig hoztam egy rakat szöveget a véleményeimmel együtt, amit ide nem akartam leírni, mert minek kétszer és különben is nem is ide tartozna, ha nem hozta volna fel.

Az a baj, hogy Gianni nagy ügyet csinál ebből, közben én egy egyszerű buzizással letuttam volna a dolgot.Tökre nem érdekel, hogy mennyire deviánsak azon kívül, hogy lebuzizom őket. És tényleg valószínűleg nem buzik (ki gondolta volna hűű) (mondjuk nem 100% azért azt te is belátod, óvatosan a kijelentésekkel) és még az is lehet, hogy a koncepciójukban nem ez a fő vonal, de nekem már az sem tetszik, hogy női ruhákban banzájkodnak a klipekben. Idétlen és buzik és ne várd már el, hogy pontosan kifejtsem, hogy hogy értem, amikor ez egy egyszerű mondat végén volt és nem is azon volt a lényeg. Ezt is leírtam már előzőleg.

Írtam, hogy vannak szintek. És igazából örülök, hogy felhoztad Otsuka Ait, mert innen látszik a legjobban, hogy nem kéne egyenlőséget raknod a két előadó közé. Mintha nem írtam volna a saját blogodon, hogy nem tetszik a Chu Lip megjelenése koncerteken, pontosan ugyanezekért, amiért itt is problémám volt a csapattal: _El vonja a figyelmet a zenéről_ . Ezt hangsúlyoztam végig, de láthatóan többen csak a buzizáson akadtak fenn. Azt meg már leírtam, hogy ezen nem fogok változtatni.
Remélem most már összeállt a kép.

És még mielőtt valaki belekötne, Otsuka Ai kicsit több, mint idétlen banzájkodás össze-vissza. Persze fel lehet hozni ide példának, csak nem egy kategória a két előadó. Az a nagy helyzet.
ninjabeat.blog.hu/2009/10/26/091026_chu_lip
otakusound.blog.hu/2008/12/28/otsuka_ai_daisuki_da_yo

Egyébként örülök, hogy benézel hozzánk olykor-olykor. :)

Gianni7 2010.03.09. 16:45:52

@Case: És végigolvasta! :)
Minden elismerésem.
A megfelelő következtetést is levonta.

Akkor nem bennem van a hiba.
Reménytelen, azt mondom.

@foodlfg: "Azt meg már leírtam, hogy ezen nem fogok változtatni."
Márpedig itt fogsz.
Nem fog égni a pofám, hogy alpári stílussal lehúzod a blogot.

foodlfg 2010.03.09. 18:29:00

@Gianni7: hehe Az ilyen méretékű érzékenység már nekem fáj. Mintha valami igényes havi lap lennénk. Közben pedig csak egy gyűjtőblog japán zenéknek (jó zenékkel!) :D
Egy-két japán fórumon olyan káromkodásokat eresztenek el egyesek, hogy csak nézek (bár minél cifrább, annál poénosabb xD). A sound of japanon mostanában még politikai témák is feltűntek (nem PC).

Namost el tudom képzelni az érzékeny lelkületű embereket, akik pl betévednek egy-két témába. Kíváncsi lennék a lelki világukra egy-két oldal elolvasása után. Aki nem bírja a strapát, maradjon távol az internettől.

Az olyan emberek belső kis világára is kíváncsi lennék, akik pl most azért nem fognak olvasni minket, mert én nem komázom a langyikat. Mintha ezen és nem a klipeken lenne itt a lényeg. Borzasztó, borzasztó. :P
Nem tudom, hogy ki előtt ég a pofád miattam, de biztos fontos ember lehet. :D

Egyezzünk meg akkor abban (amit mondtál), hogy ha mostantól nem PC a kommentem, akkor kitörlöd (a saját bejegyzéseidből). És meg van mentve a blog a romlástól. Mindenki boldog.
Milyen jófej vagyok már egyébként, hogy még kompromisszumot is hajlandó vagyok kötni, pedig nekem nem tetszik a dolog. :D

Gianni7 2010.03.09. 18:45:55

@foodlfg:
1. Ez nem ilyen mértékű érzékenység. Hanem saját magunkkal szembeni igényesség lenne. Kár, hogy nem jön alapból.

2. Kurv@ra (jaj, ez most nem volt PC, berág rám a kéjmunkások szakszervezete) nem érdekel, hogy más japán fórumokon mik mennek. Azt ott van, ez meg itt van. :)
Arról nem beszélve, hogy nem vagyunk japán fórum. :D

3. "Egyezzünk meg akkor abban (amit mondtál), hogy ha mostantól nem PC a kommentem, akkor kitörlöd (a saját bejegyzéseidből)."

Köszönöm. Ha nem a 29. kommentben jutunk el idáig, jobban örültem volna neki. Nyilván telhetetlen vagyok.

4. "Milyen jófej vagyok már egyébként, hogy még kompromisszumot is hajlandó vagyok kötni, pedig nekem nem tetszik a dolog. :D"

Beijedtél mi?
Pedig már olyan szépen elterveztem.
Megsejtetted ugye, hogy ha egy este hazafelé bandukolva, egy sötét sikátorban elkap egy drabális afroamerikai travi és jól megdönget, akkor benne lesz a kezem?

Nem.
Nem a traviban...

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.03.09. 22:45:56

food: neked jogod van buzizni, másnak meg joga van kiakadni ezen. te hívhatod a felháborodó felet álszentnek, de akkor neki is pont ugyanennyi joga van téged bunkótahónak tartani. ez a nagy szabadság, amire oly nagy szeretettel hivatkozol, az biza már csak ilyen kétoldalú dolog. :D

hogy ki mit és hogy moderál az meg mindenhol az admin döntésköre, merthogy rájuk is pont annyira vonatkozik a nagy szabadság, mivel minden joguk megvan arra, hogy a saját oldalukon, blogjukon, stb. olyan szabályokat alkalmazzanak amilyet akarnak, vagyis az emiatti höbörgés gyakorlatilag amiatti hőbörgés, hogy ők is gyakorolják az online szabadságjogukat, aminek meg te elvileg nagy harcosa vagy.

szóval vagy ne hivatkozz ennyire a szabadságra, vagy mások szabadságát is tartsd tiszteletben és ne köss bele, ha nemtetszésüket nyilvánítják a vélemyényeddel kapcsolatban, vagy akár ki akarnak moderálni valamit amit írsz. :D Nadejólvan, szerintem én itt kiszálok ebből a vitából. :)

foodlfg 2010.03.10. 15:42:06

@Case: Jó, mondjuk azt nem tudhatod, hogy én is admin vagyok ezen a blogon (+ még Yezy is). De ezért, amit itt leírtál, az hosszú távon a totális káoszhoz vezető út. Ő leszed, én visszarakom... Az úgy nem működik.

Mindenkinek joga van hozzászólni, az adminnak pedig előre lefektetett moderálási alapelvek alapján szűrni a hozzászólásokat, csak az a baj, hogy itt nem volt ilyen. Gianni lényegében egy ilyet próbált meg most lefektetni. Ebből volt probléma. Az más kérdés, hogy belementem, de nem azért mert tetszik.

Nagyobb részével egyetértek, amit írsz, de csak általánosságban.

Gianni7 2010.03.10. 23:55:17

@foodlfg: Tévedés. Nem abból volt a probléma, hogy bármit megpróbáltam itt nagy hirtelenjében megfektetni. :)

Lássuk be, művelt, civilizált ember nagy nyilvánosság előtt nem használ bizonyos szavakat. Véleményét azok nélkül is korrekten, pontosan meg tudja fogalmazni.

Persze azzal még nincs baj, ha valaki úgy kíván írni, ahogy neki jólesik.
Csakhogy ide ugye többen is írunk.
Ami számomra megdöbbentő volt, hogy amikor burkoltan jött a jelzés, hogy "lécci ne égessél már", akkor viszont nemhogy nem hajlandó semmit sem felülvizsgálni, vagy végigondolni, hanem (jelképesen nagy asztalcsapkodás közepette) csak és kizárólag a saját jogait ismételgeti.
Amit megtehet, csak ezzel magát a csoport felett állónak képzeli.

Ami lehet, hogy így van, csak akkor én valahol lemaradtam. :)

Az pedig meg sem fordult a fejemben, hogy külön írásban, három példányban be kell nyújtanom - általam ezek szerint tévesen - alapnak vélt irányelveket.
Pölö, hogy nem minősítünk semmit, mondjuk úgy, vulgárisan. Arra megvannak a megfelelő fórumok. Nekünk más a profilunk.

Sajnálom, de naiv idealistaként gyárilag érzékeny a toleranciaszintem.
Amikor egy kínait lesárgarizszabálóznak, akkor sárga rizszabáló vagyok én is.
Amikor egy meleget lebuziznak, akkor az vagyok én is.

Tehát most vegyük úgy, hogy lebuziztál.
Férfiak ezért ököllel vesznek elégtételt.

(Jajjj mááár, hát nem úúúúúúgy ököllel, kis huncut...)

foodlfg 2010.03.11. 08:03:03

@Gianni7: "Lássuk be, művelt, civilizált ember nagy nyilvánosság előtt nem használ bizonyos szavakat."
Látom, hogy neked ez probléma (amolyan alapvető illemszabály), nekem viszont a "bizonyos szavak" is beleférnek, ezért nem tudom átérezni a problémádat. Viszont beletörődök.

Gianni7 2010.03.11. 09:28:49

@foodlfg: Ez az. :)
Amolyan alapvető illemszabály.
Látod, ezt a három szót nem találtam, ezért írtam hosszú-hosszú litániákat.

Szerintem ez nem "beletörődés", mert az úgy hanzik, mintha ok nélkül, értelmetlenül engedtél volna.

Beletörődés helyett ez inkább kompromisszum.

Neked nem tetszik, mert bizonyos szavak beleférnek, és nekem nem tetszik, mert nem az egész blogra vonatkozik, hanem csak a saját posztjaim kommentjeire korlátozódik.

Tehát mindegyikünk jól járt. :D
De szerintem legalább haladtunk és eljutottunk idáig.
süti beállítások módosítása