A B1A4-t titokzatos körülmények között mutatták be, egy webes képregény formájában. Bőven volt lehetősége mindenkinek találgatni, hogy mi lesz ebből, majd a kellően felfokozott érdeklődés után debütáltak áprilisban az OK című dallal. A média egyébként vidéki srácokként is emlegeti őket, ugyanis hallatlan módon egyetlen szöuli sincs közöttük.
B1A4 - OK
Az áprilisban debütált B1A4 körül egyébként is túl sok a rejtély. Egy noname kiadó, a WM Entertainment futtatja őket, akikről ez idáig nem hallott senki. Kezdő cég létükre viszont a legnagyobb produkciós házakra jellemző, vérprofi klipeket forgatnak, meglepően jól összerakott zenéket szereznek a fiúknak, akik a hasonló, semmiből érkező csapatoknál lényegesen nagyobb reflektorfényt kapnak. Mintha több lenne a fellépés, a reklámszerződés(!), a részvétel a show-műsorokban.
Persze, ezek egyike sem lehetetlen, de csakis a tőkeerős kiadók engedhetik meg maguknak. A furcsa az, hogy a kiadójuk viszont egyáltalán nem tőkeerős cégként viselkedik.
Kezdjük azzal, hogy bujkál. Nincs semmilyen elérhetőségük, központjuk, irodájuk, honlapjuk. Sőt, az a néhány személy, aki Koreában a WM Entertainment képviselőjének adja ki magát, az ugyanilyen nevű nyugati kiadó logóját használja. (Annak legnagyobb döbbenetére. Már a Facebook-on üzennek, hogy NEM, NEM ŐK AZOK, akik a B1A4-t futtatják, és nem tudnak fotókat feltölteni róluk, így a továbbiakban a rajongók ne őket zaklassák.)
Érthetetlen, hogy egy olyan cég, amely a fenti karrier-egyengető lépéseket lazán elintézi, ilyen khm... furcsán viselkedik.
Mi lehet az oka? Csak nem valaki más áll mögöttük?
Mondjuk a klip egészen SME-s...
--------------------------------------------------------------------------
Boldog k-pop napot! Javában zajlik a nemzetközi k-pop day. Ilyenkor nem fát szokás díszíteni, vagy ajándékot adni, hanem:
- posztolj k-pop videókat a blogodon,
- vegyél részt k-pop flashmobokon,
- ossz meg k-popot közösségi oldalakon.
Nosza, rajtunk nem múlik. K-pop poszthegyek mára.
Utolsó kommentek