Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Wonder Girls - Be My Baby

2011.11.07. 14:00 | esztokam | 6 komment

Címkék: korea 2011 wonder girls

20111106_wondergirls_5.jpg

A Csodalányok visszatértek és ígéretükkel ellentétben szerintem újra retródallal jelentkeztek. Az új Be My Baby minimum 10 éves, de az is meglehet, hogy 15. Nem is tudom, mintha az amerikai piac meghódítási kísérlete nem tenne jót a zenéjüknek. Pedig az album többi száma kifejezetten mai és sokkal több potenciált látok bennük, mint a Be My Baby-ben. Ha a Me, Inhez forgattak volna egy dögös klipet egy rossz szavam sem lenne rájuk, de így… Ráadásul a klip mintha Beyoncé Single Lady-jének lenne egy Wonder Girls változata. Lányok, JYP, ez meg mégis miért kellett? De ha már ez kellett, miért nem a Ra.D remix?

Valami dögöset vártam Run, Devil, Run, Lupin vagy Abracadabra dögöset. Bár el kell ismernem, hogy a bejegyzés megszületése alatt jó párszor meghallgattam és elkezdett tetszeni. Ki tudja, a végén még megszeretem ezt a dalt...

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr783358750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KataRin 2011.11.07. 14:12:28

a retrós hangzáshoz hozzáfűzve,pont egy ázsiai zenében nem túl jártas ismerősöm írta a klipről, hogy mintha egy feltuningolt Spice Girls dalt hallana.
Az első (Me, in-es) teaser után tényleg egy nagyon parányi csalódás volt bennem, de azóta vagy 15-ször meghallgattam, és annyira nagyon tetszik és annyira nagyon WG-s hogy UUUUHH.

Ami viszont nálam is kiverte a biztosítékot az az egy az egyben Single Ladies szerű videó, mert értem én hogy ugyanaz a koreográfus de egy icipici originalitás még elfért volna itt...

Nekem így összesítve nagyon tetszik de ez lehet azért van mert nagyon hardcore wonderful vagyok:D

esztokam 2011.11.07. 15:50:04

@KataRin: egyedül a magyar Wonderfulok haragjától tartok,amiért nem ez lesz a kedvencem. Nekem nem Spice Girls, hanem Mariah Carey karácsonyi dala jutott eszembe.
Az első teaser videó alapján sokkal jobbra számítottam, talán ezért is csalódtam a Be My Baby-ben.
De mint mondtam, minél többet hallgatom, annál jobban tetszik...

KataRin 2011.11.07. 22:36:59

@esztokam: a karácsonyi dal nekemis megfordult a fejemben, de próbáltam elhessegetni:D hát a magyar Wonderfulokról nem tudok sokat hogy hogy szoktak reagálni(én olyan magányos féle wonderful vagyok :P:P) de reméljük nem:D :D

red13 2011.11.08. 05:16:03

Számomra maga az album egy nagy csalódás, csak meg kell hallgatni a Wonder Years után. Nagyon gyenge, ráadásul semmi a Wonder Girls-re hajazó hangulatot nem áraszt. Be by Baby-ről ugyanezt gondolom, csak annyi pozitívum hogy sikerült az agyamba másznia, és ezt dúdulom egész nap. Csak hát egy Tell Me-hez képest...

Annyi szerencséjük, hogy az SNSD új száma ennél sok-sok kategóriával szarabb.

esztokam 2011.11.08. 13:53:15

@red13: fura, mert én pont úgy látom, hogy az SNSD sokkal jobb, mint régen volt. Bár lehet, csak azért, mert régen egy daluk sem tetszett, de a Run Devil Run után azért megenyhültem, ráadásul a The Boys képi világa nekem nagyon bejött. Mintha azzal a klippel mutatnák, hogy "felnőttünk".

Azt továbbra is fenntartom, hogy a Be My Baby az album egyik leggyengébb dala és a többi csak jobb ennél. A Wonder Years meg olyan régen volt, hogy szinte nem is emlékszem rá...

dragon1986 · http://kpopvideoklipek.freeblog.hu 2011.11.10. 13:06:58

nekem nem ők a kedvenceim, de ez a szám tetszett, jobban mint a csodanős.
süti beállítások módosítása