O七a力uS口und

Önkényesen kiragadott szemléltető videók az ázsiai könnyűzene történetéből. Tudod-e, milyen volt a japán diszkókorszak? Hogy mire táncolnak most Hongkongban? Vagy mit keres Torgyán doktor a koreai zenecsatornákon? - Megmutatjuk!

kedvencünk

Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Debütál a C.N.Blue

2010.01.14. 20:00 | esztokam | 8 komment

Címkék: korea 2010 c.n.blue

Végre!!!
Csak ennyit tudnék mondani arról, hogy az FNC menedzsment Koreában is bemutatta a C.N.Blue csapatát, akiket a második F.T. Island néven kezdtek megismertetni a nagyközönséggel még a nyáron.

A 4 fiú már 2009 augusztusában debütált... Japánban... angol nyelvű dalszövegekkel és a Now or Never című minialbummal. A második anyaguk, a voice szintén a szigetországban jelent meg (ezen már egy dal japánul is elhangzott, de maradtak a jól bevált angolnál). A mai napon pedig hivatalosan is beindult koreai pályafutásuk. Kíváncsi vagyok, mire lesznek képesek, hiszen az év eleje újabb "fiúdömpinggel" kezdődött (debütált a F.Cuz és a ZE:A is), de ők egyik friss csapathoz sem hasonlíthatóak stílusban.

Mondhatnánk, hogy még mindig nekik a legkönnyebb, hiszen gitáros-énekesük Jung Yong Hwa 2009 egyik sikersorozatában, a You're Beautiful-ban játszott, az ő főszerepe után már nem ismeretlenül robbantak be a szórakoztatóiparba. Bár ez nem feltétlenül elég... Ahhoz, hogy a köztudatban maradjanak, jó zenét is kell játszani.
A koreai minialbum, a Bluetory nekem nagyon tetszett, igaz, az első számot (amiből a klip is készült) leszámítva mindegyik dal szerepelt a japán anyagokon (ergó akik a kezdetektől követik a csapat munkáját, már kívülről fújják angolul).

C.N.Blue - 외톨이야 (Alone)

 

Zenei műsoros debütálás 15-én, vagyis holnap várható a Music Bank-ban. Szerintem minden ezen áll vagy bukik - ha élőben megőrjítik a közönséget, nyert ügyük van. Bár a mai showcase-ről készült videó alapján nem lesz probléma a fellépéseknél.

A velük kapcsolatos első rajongói akció során pedig a világ minden pontján a C.N.Blue-ról csiripeltek hosszú órákon át, egész nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr481672686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gianni7 2010.01.14. 20:13:16

Nem is rossz.

A vérszegény F.Cuz és ZE:A mellett nyert ügyük van. *gonoszan röhög*

red13 2010.01.14. 22:11:01

Szerintem ők inkább egy kicsit a hangszeres rock/pop zenészek kategória, így nem hinném hogy a többi kemény vonalas boy bandnak annyira aggódnia kellene. A japán piacon meg a C.N.Blue nem hinném, hogy akkora hatalmas sikereket tudna elérni... egy Uverworld mellett? :D

F.cuz meg a ZE:A pedig kérem szépen vicc. Vagy eltűnnek a süllyesztőben nagyon hamar, vagy pedig jön majd egy sokkal jobb számuk és hozzá klipjük. Mert ami a dübetet illeti szerintem katasztrófa. Még a ZE:A fröccsel talán elmenne. Tavaly volt tőlük sokkal jobbak és azok is mentek a fenébe, pl. személyes kedvenc a Jumper, de lány trió közül ott a Honeysh és a Devil and Angel

Ja és még ennyi, hogy honnan ezek az iszonyat szörnyű nevek? :D 2NE1 még elment, onnan kezdődött nagyjából ez a betűbetű számszám nevek.

esztokam 2010.01.14. 23:22:04

@red13: többek között első bekezdésed miatt sem értettem, miért kellett a Japán debüt (és hogy miért 2. FT Island, mert minden tiszteletem Hong Kiéké nem uaz a zene). bár utcazenélésben edzett "keményfiúk" lettek, meg ahogy néztem a myspace oldalukat elég sokat léptek fel klubokban, szal tapasztalatszerzésnek egy kemény piacon mindenképp jó volt.

én fordítva vagyok. a F.Cuz Jiggy-je még klip nélkül élvezhető, de mikor először szembesültem a Mazel tovval, elkapott a WTF?? érzés... nem tudom elképzelni honnan jött ez a dalszövegírónak (nem mertem szövegre keresni). a fellépések menthetik a helyzetet, de még sehol nem voltak. bár állítólag a kiadónak komoly anyagi gondjaik vannak és lehet, h nem tudják finanszírozni a fellépéseket (olvastam vhol hónapokkal ezelőtt, h a menedzsmentek fizetnek a zenei műsoroknak a fellépésekért

már a neveken akadok fel legkevésbé. bár a ZE:A névkavarja már túlzás. Először ugye Child of Empire voltak, aztán lettek ZE:A és mostanában volt vmi újabb változat.

xingie 2010.01.14. 23:51:14

jaj, de vártam ezt a napot, hogy végre debütáljanak! :D szerencsére nem okoztak csalódást, szóval nőtt a rajongó táboruk plusz egy fővel.

mondjuk engem már ezzel a videóval megvettek:
www.youtube.com/watch?v=AQfEC-Fw3n8
Jung Yong Hwa meg mondjuk a Park Sang Woo-Song for a fool-al levett a lábamról, aztán már nem volt visszaút :)
természetesen külön pluszpont, hogy nem félplayback megy, hanem ők magunk zenélnek. kíváncsi leszek a MB-s fellépésükre.

a másik két banda meg...hogy is szokás mondani? nagyobb volt a füstje, mint a lángja?

esztokam 2010.01.15. 01:09:40

@nyam.nyam: én szinte számoltam a napokat... a délelőtti, reggeli csiripelős akcióba is belefolytam.
hát igen, a linkelt videó szinte már klasszikus...
a Baboraseo esküszöm jobb volt, mikor amikor Ypng Hwa énekelte, mint az album változat... (bár nem mennék bele abba, h a sorozatot és ifjú főszereplőit elemezzem/éltessem/szidjam, mert fenn lennék egész éjjel)

D0min0 2010.01.15. 13:25:26

Kiváncsi voltam rájuk én is, és tetszettek a számok. (Az első két kiadott minialbumról annyira nem, de a mostaniról egy kivétellel mindegyik.) Jó valami mást is hallani, és majd nézni a zenei show-kban :)
Ahogy te is említetted, sokat segített a csapat megismertetésében, hogy Yong Hwa szerepelt a sorozatban tavaly. Azért a többiekhez képest ebből a szempontból már előnnyel indulnak. (De egyébként sem lenne őket nehéz túlszárnyalni, mert mindkét Gianni által is említett új csapat egyelőre könnyen felejthető.)

Gianni7 2010.01.21. 13:11:50

Nagy kedvenc lett az album.

Közben egyre többen arról cikkeznek, hogy ennyitől (értsd a C.N.Blue sikerétől) megváltozik minden, elindul a k-pop erőteljes rockosodása.
Talán még korai ilyet vizionálni, de gondolom egy-két kiadó bepróbálkozik majd rock-idol-group-okkal.
(Jesszus, rock-idol-group XD)

esztokam 2010.01.21. 17:27:47

@Gianni7: hát, a folyamat úgy látszik beindult, mert a közel 3 éve "néma" Trax új minialbummal jelentkezik. (ők az SM rockos próbálkozása)
süti beállítások módosítása