Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

9 pár formás láb

2009.06.26. 17:00 | Gianni7 | 5 komment

Címkék: korea 2009 girls generation snsd

Kim Dzsong Il helyében rég lerohantam volna Délt, ha 9 ilyen armygirl várna...
A vég nélküli Starcraftba belefáradt összes koreai otaku legnagyobb örömére (no meg az enyémre) mától játsszák a helyi zenetévék a Girls' Generation (koreai nevük: 소녀시대, So Nyeo Shi Dae - röviden SNSD) legújabb videóját, a Tell Me Your Wish (Genie) című kislemezhez készített klipet. És ezzel újra a lányok folynak majd a csapból is hónapokig, valamint nagyon úgy néz ki, hogy ezzel taszították le a lánycsapatok trónjáról a Wonder Girlst. A helyi zenepiacot uraló két legnagyobb kiadó gigászi harcában most épp az SNSD-lányok állnak nyerésre, kérdés, meg is tudják-e tartani pozíciójukat. Legutóbb Gyí, gyí, bébi! Gyí! slágerükkel fél Ázsiát megfertőzték, és hát bizony valljuk be, 9 pár ilyen formás lábbal édesmindegy, hogy tudnak-e énekelni. (Egyébként nem.)

---> Hogy a női olvasók se érezzék magukat elhanyagolva mára, ők lapozzanak át Szexi koreai pasik a turizmusért posztunkra. Országimázs másképp. <---

Girls' Generation (SNSD) - Tell Me Your Wish (Genie)

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr631209364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foodlfg 2009.06.26. 20:49:07

Azon gondolkodtam, hogy rossz-e az, ha az SNSD-s lányok már-már inkább a testükkel adják el magukat, mint a zenéjükkel.
Végül is arra jutottam, hogy ha ők ezt akarják és nem bánják, hogy mostantól inkább a formás kis fenekükről meg majd a pletykálkodás, akkor nekem az is jó.
Bár jobban örülnék annak, ha inkább a zenével foglalkoznának. Igaz, az előzőt másoknak is fel lehetne róni, ha akarnánk és valljuk be, hogy azért ez a dal sem lett annyira rossz. Jó-jó hát kicsit egyszerű, de maradandó és azért nem lenne nehéz rosszabb számokat mondani mondjuk japán lánycsapatoktól sem. A maga szintjén korrekt kis szám ez.

Szóval úgy egészében tetszik ez a szexi stílus. Igaz, nálam ezzel nem lehet olyan túl messze jutni, de majd jutnak mások, nem kell mindenkinek a kedvencemmé válnia. Ők pedig megmaradhatnak dögös csajoknak kellemes kis dalocskákkal. Az sem annyira rossz. :)

Gianni7 2009.06.27. 09:32:18

@jonnglenn: Ez már az én fejemben is megfordult. Bár papíron a legfiatalabb lyányka is elmúlt 18.

Ecsedy Áron 2009.06.29. 00:25:51

@Gianni7: " (Egyébként nem.)"

Szerintem azt a koreót lenyomni élőben énekelve eleve teljesítmény (ezt általában playbackelik), és ennél sokkal vaskosabbakat tévesztenek más, náluk sokkal nagyobb 'nemzetközi' sztárok amikor előben koncerteznek. Az, hogy nincs kifejezetten extra hangjuk az egy dolog, de ezt kevesen mondhatják el magukról a popszakmában, sőt mitöbb, a legtöbb jó előadó, ritkán jó énekes.

@jonnglenn: már nem azért, de ezzel az erővel a férfipopuláció igen tetemes százaléka az, aki pedig nem az titkolja... A koreai csajok kifejezetten kellemesek európai szemmel és az abszolút nyerő, hogy a látható öregedés náluk sokkal később jön (valahol van itt egy 5X énekes félvér fekete-koreai úrhölgy, akiről ki nem nézném a klipen, hogy elmúlt 35), ami azt jelenti, hogy nincs akkora ingerencia 25 felett fiatalabbra cserélni... :))

Na jó, csak vicceltem - Gyurcsány Apánk óta ezt is szabad...

reiko13 2012.11.14. 18:38:20

én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert igeni van tehetségük és ők legalább végig lenyomnak egy egy és fél órás koncertet playback nélkül.szerintem ez azért teljesítmény
süti beállítások módosítása