Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Szemrevaló szöuli lányok ömlesztve

2009.09.13. 15:00 | Gianni7 | 8 komment

Címkék: szavazás korea 2009 bada brown eyed girls girls generation snsd kara f(x) 4minute

Mivel lehet eladni az egyen-rágógumipop hangzást újra és újra? Természetesen dögös csajokkal, mi mással, és belőlük bizony sosincs hiány a szöuli slágerlistákon. Mindig akad egy pár érzéki szemű koreai leányzó, akik tőlem aztán fazékfedővel is csörömpölhetnének, ha cserébe képesek úgy emelgetni a lábaikat, mint például a Girls Generation tagjai. Önkényesen kiragadva az eheti szöuli slágerlistáról következzen hat formáció, összesen 29 formás teremtéssel.

A poszt végén tessék szavazni, kiket rendelnétek a felhozatalból mondjuk egy legénybúcsúra, ha úgy adódna.

----------------------------------------

Szeptember elsején indította útjára az f(x) lánycsapatot az egyik legnagyobb koreai kiadó, az SM Entertainment, azzal a nem titkolt céllal, hogy ők lesznek a közeljövő szupersztárjai. Hát azt majd még meglátjuk...

f(x) - Lachata


 

 

----------------------------------------

A felnőtt, független, határozott nő imidzsével 2007-ben debütáló Kara a jelek szerint mára visszamenekült a cukipop látványvilágába.

Kara - Wanna

 

-----------------------------------------

A Brown Eyed Girls Abracadabra slágerének lightos leszbi-vonallal, dominával, bőrszerkóval és harisnyatépéssel feltunningolt hivatalos videóklipjét már mutattuk, de a teljes koreográfiát felvonultató alábbi stage version többet enged látni a lányokból.

Brown Eyed Girls - Abracadabra

 

------------------------------------------

A 4Minute riválisának szánták az elsőként mutatott f(x) lányokat, ráadásul az alábbi Muzik és a Lachata egyazon napon is jelent meg, fokozva a feszültséget. Jaj de izgi...
A Muzik első 35 másodpercét érdemes áttekerni.

4Minute - Muzik

 

------------------------------------------

Kilenc pár formás láb, sóhaj. Attól tartok, egy ilyen forrónacis-katonaruhás lábemelgetős parádét az első sorból végignézve tutira megállna a pacemakerem.

Girls Generation - Tell Me Your Wish / Genie

 

------------------------------------------

+ 1 bónuszvideó
Bada magában, aki még '97-ben kezdte karrierjét a S.E.S. lánycsapatban, 2002-es feloszlásuk óta kisebb-nagyobb megszakításokkal szólóban nyomul.
Tudom, mit keres ez itt, hiszen nem egy girlband, hanem csak egyetlen (a többiekhez képest) öregecske énekesnő, de mit tehettem volna?! A héten ő a kilencedik, és ha már a szöuli TOP 50-es slágerlistáról mazsolázgattam, hát hogy hagyhattam volna ott árválkodni egyedül szegényt? Az az áldott jó szívem...

Bada (feat. Untouchable) - Mad

 

------------------------------------------

És most tessék mondani: kik a legdögösebbek?

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr991377233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foodlfg 2009.09.13. 17:17:53

Ezzel a megközelítéssel, amit a bevezetőben írtál nekem csak az a bajom, hogy amikor zenét hallgatok, akkor nem a lányokat nézem, szóval velük nehéz eladni nekem akármilyen zenét is. Viszont láthatóan Koreában nem így gondolkodnak az emberek. hehe :D

Hangzásban még a Girls Generation viszonylag jó a többihez képest, és még a Brown Eyed Girlst is megemlíthetem, de a többi már rövidtávon is unalmas nekem. A popsirázást is megunom hosszútávon, főleg, ha ilyen töményen jelentkezik minden csapattól. Inkább mennének gitározni a lányok. IU foreva, ugye. x)
otakusound.blog.hu/2009/09/02/royal_pirates/fullcommentlist/1#c6967032
www.youtube.com/watch?v=rFtG1ZHGAbI&hd=1

Addig hallgatok inkább Loveholicot. :P
www.imeem.com/paintedsky/music/dVxpSh4g/loveholic/

ja egyébként piros pont a jó minőségű klipekért, viszont azért elbeszélgetnék pár videó feltöltőjével, hogy hogy sikerült nekik ennyire elbénázni a hangot..

A Girls Generationre szavaztam egyébként, de csak azért, mert ők vannak a legtöbben. Ilyen szinten már annyira mindegy, hogy ki a csinosabb, dögösebb.

xingie 2009.09.13. 17:53:32

én a Brown Eyed Girl-re szavaztam, így női szemmel :D számomra ők az igazán dögösek és a számot is nagyon szeretem a klippel együtt :D

(amúgy ha van kedvetek imádkozzatok értem, hogy sikerüljön rávennem az osztályom, hogy koreai zenére táncoljunk szalagavatón :D jelenleg Rainism a befutó :D)

Gianni7 2009.09.13. 21:09:50

Egyetlen pillanatig elgyengültem, a Brown Eyed Girls már majdnem megfordult a fejemben, de aztán természetesen SNSD.
Ahogy Namhanman kolléga is mondta, egyértelmű :)

@nyam.nyam: Drukkolok. De miért nem inkább a lábemelgetős SNSD-koreót választjátok ^^

red13 2009.09.13. 23:48:22

Hú ha én a Rainism-re nyomhattam volna a szalagavatón :D

f(x): Ha az SM entertaiment azt mondja, hogy ők lesznek az új szupersztárok akkor úgy is lesz. Igaz ez a szám nem egy nagy szám tőlük, de csak idő kérdése mint a többi nagyobb csapattól és ők is kidobnak egy über számot és hozzá klipet.

Kara: egyáltalán nem szoktam hallgatni, nekem valahogy semmitmondóak a számaik. Egyébként hasonló klip készült a Tara Davichi és Seeya Forever Love című számához. Na az mérföldekkel jobb mint ez.

Brown Eyed Girls: nem rosszak. :D Bár kinézetre az évek során gyúrtak rendesen, főleg erre a klipre. Nem is rosszul, jól néznek ki na. :D Kedvenc számom tőlük egyébként a "How".

4minute: első klipjük és számuk a Hot Issue volt, ami bevallom nemigazán jött be. Viszont a minialbumuk és ez a Muzik szám is elég jó lett. Kedvenc számom róla a Funny.

Girls Generation: ez az a lánybanda, akiket nem igazán szeretek, ettől függetlenül csorgatom rájuk a nyálam és a Geet, Tell Me Your Wisht orrba szájba hallgatom. Valamiért ez a nagy rajongás ami megy körülöttük lehet ez nem tetszik, amit persze énektudásukat véve alapul enyhén szólva nem érdemlik meg. Van egyébként egy olyan érzésem, hogy nem lesz annyira hosszú életű. 1-2 csaj szóló karriert kezd vagy páran összeállnak majd.

Ha kinézetre kéne szavazni akkor 'aszem a Brown Eyed Girls, Hú ha én a Rainism-re nyomhattam volna a szalagavatón :D

f(x): Ha az SM entertaiment azt mondja, hogy ők lesznek az új szupersztárok akkor úgy is lesz. Igaz ez a szám nem egy nagy szám tőlük, de csak idő kérdése mint a többi nagyobb csapattól és ők is kidobnak egy über számot és hozzá klipet.

Kara: egyáltalán nem szoktam hallgatni, nekem valahogy semmitmondóak a számaik. Egyébként hasonló klip készült a Tara Davichi és Seeya Forever Love című számához. Na az mérföldekkel jobb mint ez.

Brown Eyed Girls: nem rosszak. :D Bár kinézetre az évek során gyúrtak rendesen, főleg erre a klipre. Nem is rosszul, jól néznek ki na. :D Kedvenc számom tőlük egyébként a "How".

4minute: első klipjük és számuk a Hot Issue volt, ami bevallom nemigazán jött be. Viszont a minialbumuk és ez a Muzik szám is elég jó lett. Kedvenc számom róla a Funny.

Girls Generation: ez az a lánybanda, akiket nem igazán szeretek, ettől függetlenül csorgatom rájuk a nyálam és a Geet, Tell Me Your Wisht orrba szájba hallgatom. Valamiért ez a nagy rajongás ami megy körülöttük lehet ez nem tetszik, amit persze énektudásukat véve alapul enyhén szólva nem érdemlik meg. Van egyébként egy olyan érzésem, hogy nem lesz annyira hosszú életű. 1-2 csaj szóló karriert kezd vagy páran összeállnak majd.

Ha kinézetre kéne szavazni akkor 'aszem a Brown Eyed Girls, mert nehogy már a Girls Generation nyerjen. :D Bár azok a lábak erős ingert váltanak ki bennem. :D

red13 2009.09.13. 23:49:23

Hopp itt valamit elszúrtam. :(

esztokam 2009.09.14. 10:23:27

mi a szösz? a TOP50-be már nem fért bele a 2NE1?
a KARA-t és az SNSD-t ha lehet mindig elkerülöm, szóval rájuk semmiképp...
az f(x) eddig nem tett rám olyan mély benyomást, akkor sem, ha SM.
a 4minute végül is nem rossz, a lányok állóspárgáját mindig tátott szájjal bámulom. és hálát rebegnék a What a girl wants c. számuk alkotójának.
BEGs... asszem ebből a választékból nálam ők a nyerők
de csak mert nincs CL, Bomi, Dara és Minzy...

egyébként én is pont egy ilyen poszton gondolkodtam...

Gianni7 2009.09.14. 11:01:46

Hogyne fért volna be a TOP 50-be a 2NE1 (a hetedikek), de az I Don't Care semmilyen hatással nem volt rám. ^^
Se a dal, se a klip, se a lányok.

Mentségemre legyen mondva, én az elején szóltam, hogy "önkényesen kiragadva". :)
süti beállítások módosítása