O七a力uS口und

Önkényesen kiragadott szemléltető videók az ázsiai könnyűzene történetéből. Tudod-e, milyen volt a japán diszkókorszak? Hogy mire táncolnak most Hongkongban? Vagy mit keres Torgyán doktor a koreai zenecsatornákon? - Megmutatjuk!

kedvencünk

Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Transfixion, az igazi koreai rock

2009.10.05. 16:00 | esztokam | 13 komment

Címkék: 2006 rock 2002 korea 2007 2008 transfixion

Gianni anno, már készített egy két részes összeállítást a k-rockról (lásd itt és itt), amiből ez a banda kimaradt, de ő akkor figyelmeztetett mindekit, hogy önkényesen válogat... Ez a csapat annyira nem ismert a nagyvilágban, hogy legnagyobb koreai popkultúrával foglalkozó fórumon sincs külön részük, míg pl. a Nemesis-nek van (igaz, az sem épp túl látogatott). Első találkozásunknál pedig a fiúk nem is tudták pontosan miről beszélek, mikor megemlítettem a Transfixion-t. Nem csoda, hiszen alig lépnek fel zenei műsorban és infót sem nagyon lehet tudni róluk, a koreai wiki-s lapjuk szerény, angol pedig nincs is.
Ami tuti, hogy négyen vannak, az énekes Haerang elsőre mindenkinek gondot okoz azzal, hogy valóban koreai e, de ő váltig állítja, hogy igen, tehát én hinnék is neki. Jeon Ho Jin a gitáros, Sung Dong Wook a basszgitáros és Chon Ki ül a dobok mögött. Illetve 3 albumuk és két kislemezük jelent meg eddig.
Első találkozást (és a szerelembeesést) az Arirang netes koreai, ámde angol nyelvű tévének és Pops in Seoul! c. műsoruknak köszönhetem, ahol is a csapat Get Show-ja nagyon megtetszett és innen indult a vadászat a többi anyaguk után...

Az mindenesetre tudható, hogy 2002-ben már lelkesen bíztatták a vörös ördögöket, vagyis a koreai fociválogatottat, akik végülis ugye a legjobb négyben végeztek (azt már ne is részletezzük, hogy hogyan...)

Transfixion - 승리를 위하여

Ezután 4 hosszú évig nem jelent meg semmi, remélem épp a katonai szolgálatra vonultak be egyszerre, különben nem tudom milyen más kifogásuk lehetne. Aztán 2006-ban mindent rendbe hoztak és kijött a My Jina, amihez sikerült egy zseniális klipet leforgatniuk. Hősnőnket végigkísérhetjük a boldog visszaemlékezésektől a megcsaláson át, egészen a híd korlátjáig...

Transfixion - My Jina

 
2007-ben újra kislemezt adott ki a csapat, az elsőként mutatott Get Show-t, ami örök szerelmem marad.  Tavaly pedig teljes albummal jelentkeztek, a Revolution-nal, aminek Radio c. számához Xeno-t kérték fel segítőnek (mondjuk csak az elején hallhatjuk a hangját, de az album egyéb számaiban is közreműködik) és újabb szuper klip készült. A diáklányok politikusra veszélyesek, avagy hogy legyen cuki a fegyverünk~

Legnagyobb örömömre egy filmben is cameóztak egy rövidet (a No Brain-nel egyetemben) és már csak miattuk (és kb. 3 és fél perces feltűnésük miatt) is megérte megnézni a Happy Life c. alkotást.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr491421605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.05. 16:44:52

Ez annyira rock, mint a Tokio Hotel. És ha ott ez az igazi... hát nagy sz*rban vannak a koreai rockerek! :-)

red13 2009.10.05. 19:22:27

Eddig még nem hallottam róluk, de kifejezetten tetszik. Az énekesről az életbe meg nem mondanám, hogy koreai, inkább dél amerikait mondanám, főleg ezzel a bajusszal. :D

esztokam 2009.10.05. 20:59:45

@SzaboZsee: bocsáss meg, először véletlenül kimoderáltam a hozzászólásod, de a fiúk visszahozták! hálát rebegek nekik...

annyit, hogy abban a rágógumi-cukipop közegben, amiben ezek a fiúk élnek ez azért elég keménynek számít, szerintem. pl. koreai metálba még az istennek se sikerült belefutnom, pedig kerestem... pedig biztos van valahol, lennie kell. Szal nem hiszem, hogy szarban van a k-rock, csak nincs akkora közönsége, mint a j-rocknak.

@red13: élőször én sem hittem, hogy koreai, a bajuszról mondjuk D-Am. sem ugrott be. mint mondtam én hiszek neki. bár ki tudja, a mamája mit mondana... őt meg nem kérdezhetjük ;-)

Proctor 2009.10.05. 21:54:13

hat. jezus. nem gondoltam, hogy ezt valaha kimondom, de kifejezetten orulok, hogy nekem itthon ebben a kategoriaban egy hooligans jut, pedig aztan az... :)

red13 2009.10.06. 01:57:40

Most így mélyebben meghallgatva a Get Showt és a My Jina dalt, eléggé hasonlít a hangulatuk a Hans Band nevű koreai zenekar számaihoz. Igaz ők inkább lágyabb Ska-pop zenét játszanak.

e3fi389 2009.10.06. 08:50:52

Van azért koreai metál:

www.popcornfor2.com/music/k_m_vh.php#

Ez egy OST, de az első szám a R.F Children-től nem rossz.
Sajna a zenekar eltűnt mára...

esztokam 2009.10.06. 09:16:20

@red13: a lakótársam is pont ezt mondta. a Get Show-ra. aztán meghallgattattam vele az első albumot, amire pedig a "tiszta korai Nickelback" mondattal reagált... a Hans Band-et nem ismerem, de majd utánuk nézek... a koreai időkben sokkal rockosabb zenét játszottak, aztán elmentek a "lágyabb" irányba...

@e3fi389: végre! köszi... ez tetszett! remélem tudok majd szerezni vmi anyagot tőlük. lehet, hogy csak a katonaság miatt szívódtak fel. szal akár még vissza is térhetnek.

e3fi389 2009.10.06. 09:36:46

A film 2001-es, szóval nem sok reményt látok rá... :(
De legyen igazad!
www.youtube.com/watch?v=po-uNAuTALk

foodlfg 2009.10.06. 09:46:47

Gianninak már hivatalból is ismernie kéne ezt a formációt, nem értem, hogy miért nem tudta... :D

Én pedig csak SNoW-t hallgatok:
www.soundofjapan.hu/forum/viewtopic.php?p=200329#200329
:P

esztokam 2009.10.06. 09:56:00

@e3fi389: fura, ezt még nem láttam, pedig van benne Shin Min Ah és Jang Hyeok is. Bár lehet Kwon Sang Woo hibája, mert őt nagyon nem...

@foodlfg: nem hiszem, hogy van olyan, hogy hivatalból ismerni kell vmit. Én pl. a Snow-t sem ismertem, de tudod, mindig tanul az ember... meg a korábban említett Hans Band-et és a R.F Children-t sem, szal azért még jelentős művelődésre szorulok...

de ez a Snow pazar! nem csoda, hogy tetszik. isteni!

Sákif za morro? 2009.10.06. 13:35:51

Atyaééég! A fülem megvédhette volna az agyamat. :-S

esztokam 2009.10.06. 22:51:05

@e3fi389: R.F Children után kutattam (ők még rosszabbul állnak koreai wiki szintjén~) szal tényleg csak 1 albumuk jelent meg, még 2000-ben (az még levadászás alatt áll), aztán a Volcano High zenéjét csinálták és eltűntek. az egyik tagjuk azóta pedig egy másik csapatba a V.E.I.L-be lépett be, ami 2006-ban alakult és róluk pl. már hallottam is régebben, de csak említés szintjén. a másik két fickóról pedig semmi hír azóta.

a kommentek alapján én maradok a legnagyobb (és lehet egyetlen) hazai Transfixion rajongó... Juhéé~
süti beállítások módosítása