Azt hitted, a katonás lábemelgetést nem lehet fokozni? Ugyan már!
Édes nyalánkság az SNSD/Girls' Generation Chocolate Love-ja. Édes, és egyben veszélyes! Minden elismerésem a koreai férfinépé. Mert hiszen a kilenc formás szirén látványa már önmagában sem szívbetegnek való, de ráadásként a lányok az LG CYON új mobiljával, egy-egy negyedik generációs Black Label Chocolate telefonnal lejtik delejes táncukat. A hírhedten high-tech fanatikus koreai srácok meg kapkodhatnak a szívükhöz... Mi lehetett a reklámcég célja? Hulljon a férgese?
Mint az közismert, Koreában szupersztárok reklámoznak szinte mindent, a levesportól a sörig - a szóban forgó kampányához az SM Entertainment egyik zászlóshajóját, a Girls' Generationt, és a friss husi f(x) lánycsapatot kérték fel. (A két előadót a kiadón és a közös slágeren kívül vérségi kötelékek is fűzik egymáshoz, ugyanis az SNSD Jessicája és az f(x)-es Krystal testvérek.)
Maga a szám két verzióban készült, a Girls' Generation dalát (ahogyan a klipet is) némi retró hangzással bolondították meg, míg az f(x) darabja a helyi mainstream iskolapéldája.
Nem véletlenül, hiszen a dalt az a svéd Bloodshy & Avant szerzőpáros jegyzi, akik például BoA debütáló albumáért feleltek, ismerik tehát a koreai terepet. Azt is tudják, hogy egy reklámhoz akár egy már egyszer használt anyag is eladható, ez a szám ugyanis eredetileg a megboldogult S Club 7 énekesnőjének, Rachel Stevens-nek készült. 2003-as szólóalbumának (és önálló karrierjének eddigi) legnagyobb sikere akkor még Sweet Dreams My LA Ex címen futott.
Legnagyobb örömünkre pedig ezt a három számot gyúrta egybe kedvenc DJ-nk, Aliks. Íme:
Girls Generation - Chocolate Love [Modern Pop Remix] by Aliks
És ilyen a tévécsatornákon sugárzott félperces reklám:
Utolsó kommentek