Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

A Kanjani8 ilyen

2010.02.01. 16:00 | esztokam | 11 komment

Címkék: japán 2007 kanjani8

A Johnny's Entertainment talán leglököttebb csapata a Kanjani8. Jánosék (ahogy a magyar rajongók nevezik őket) mindig valami olyat mutatnak, csinálnak, ami meglep. Ez nem volt máshogy a most következő 2007-es dallal sem. Valószínűleg nem a legőszintébb a mosolyuk ebben a kék kabátban és fekete rövidnadrágban, de ezen az összeállításon nem szabad meglepődni egy Johnny's-os csapat esetében. Igazából a szöveg az, ami megfogott [link].

Kanjani8 - It's My Soul

Ha nem menne a videó: [YT link]

Mielőtt bárki fennakadna a csapat nevében lévő nyolcason és azon, hogy a fiúk csak heten vannak elmondanám, hogy a hiányzó taguk Uchi Hiroki pár éve kiskorúként ivott és még vezetett is, így a vezetőség felfüggesztette mindkét csapatából, a Kanjani8-ból és a NEWS-ból is. A legutolsó információk szerint nem is fog visszatérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr411718978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gianni7 2010.02.01. 18:29:31

És tényleg EZ a nevük... LOL

Azt hittem, nekem már nem lehet sokkolót mutatni Japánból , meg úgy egyébként is az ázsiai fiúcsapatokat jól viselem, de ez az első klip, amit nem bírtam végignézni. ^^

esztokam 2010.02.01. 19:40:28

@Gianni7: tényleg EZ. a Kansai Johnny's név összeolvadása/rövidülése.

szerintem ez a legsokkolóbb klipjük. a többi csak simán elmebeteg. mondjuk ezért szeretem őket~
van komolyabb oldaluk is... esküszöm. az Eden c. daluk pont az ellentétje ennek.
a Heat Up! koncerten: www.youtube.com/watch?v=5-h8zTcw50E
uaz, csak a Shounen Club Premiumban videa.hu/videok/zene/-3ByrESyhZ5aYbN41 (csak a hangszerelés miatt)
először én is besokkoltam tőlük, de aztán megtanultam szeretni őket

xingie 2010.02.01. 20:41:18

nem vagyok oda a japánokért,de ez a szám tetszik :D azt hittem, hogy borzasztó lesz, de nem! ( szívesebben fogadja be a fülem, mint az SNSD:Oh!-t xD)

amúgy Uchi Hiroki jelenleg színészkedik. legalábbis pont most nézem a Yamato nadeshiko schichi henge-t és abban szerepel :D és szerintem jól hozza a karakterét, bár eddig két részt sikerült csak az élőszereplősből megnéznem. tudtommal azt mostanában adják le, tehát nem túl régi.

esztokam 2010.02.01. 21:02:29

@nyam.nyam: az a sorozat épp jelenleg fut és asszem 3 részt adtak le eddig a pillanatig.
Igen, Uchi jelenleg színészkedik, visszakapta az aktív státuszát a JE-n belül, de nem helyezik vissza a csapatokba, mondjuk a Shounen Clubba rendszeresen fellép... szal most lóg a levegőbe. Lehet kap egy új csapatot, bár én remélem nem.

D0min0 2010.02.01. 21:38:02

És akkor még a SHINee-t sajnáltam, hogy mikbe ötlöztetik őket. És tessék, felül bírták múlni.

Miközben a videót néztem és "táncoltak" ebben a cuccban, meg láttam a dal címét, arra gondoltam, hogy lehet jobb is, ha nem tudom miről szól a dalszöveg.

Bikii 2010.02.02. 21:29:07

Jaaaaj Kan Janosek :D <3 (en elhiszem Ryorol h ezt elvezi XD)
btw uchit leginkabb a 'groupless alcoholic' statusszal lehet illetni :D volt mar egy szolo koncertje is es ahogy esztokam mondta SC-ben is eleg gyakran lathatjuk kicsi pofijat :D <3

csijee 2010.02.05. 20:42:27

Miket kell nekik felvenniük... de nem igazán lepődöm meg. Más JE bandára furább ruhákat adtak. Úgyhogy most csak szívem mélyéből sajnálom őket. XD

foodlfg 2010.03.07. 18:43:40

Nem tudom, nekem különösebben nem tűnt fel az öltözetük. Biztos már hozzászoktam az ilyenekhez (Japán erőssé tesz), vagy én is így öltözködöm, azért nem akadtam ki... :Đ

A zene semmi extra hallgatható (én mondjuk nem fogom hallgatni), a magyarított nevük viszont poén.

shou 2010.06.19. 15:58:45

Lehet, hogy elfogult vagyok (sőt, biztos), de szerintem minden őrültségükkel, kedvességükkel, kiabálásukkal, szeretetükkel és dalszövegükkel ők a legjobb jelenlegi JE-banda. Mindig meg tudnak mosolyogtatni, és kivételesen náluk nem az a lényeg, mennyire "cukik" (enyhe utalás a - ha már magyarosítunk - RAJ-TUNra, és a Nyúzra...).

Bár a téma már rég nem aktuális, én beregisztráltam csak ezért a kommentért :'D Lehet szidni :'D

esztokam 2010.06.19. 16:44:06

@shou: Nem hiszem, hogy bárkinek oka lenne szidni amiatt, mert van véleményed. Tényleg ők a leglököttebb, legmókásabb csapat a JE berkeiben. Igaziak.

Fura, a RAJ-TUNt még soha nem hallottam... a Nyúzt és a Jánost még értem, de ez honnan jött?

shou 2010.11.23. 21:15:43

@esztokam: Ó, hát ez onnan jött, hogy belső köreinkben rákaptunk arra a remek szóra, hogy "raj", persze csak viccből. Egyből minden rajosítottunk, így lett a Rajjani8, a Raj-tun, és a többi... bár más JE-bandávall még nem próbáltam... a Nyúz-t inkább kihagynám, de a Rajashi szerintem megnyerő :D
süti beállítások módosítása