Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Suzuki Ami - FREE FREE

2008.11.28. 07:30 | foodlfg | Szólj hozzá!

Címkék: japán dance 2007 perfume capsule suzuki ami

Szerintem itt most Suzuki Ami sokkal érdekesebb, mint én. Javaslom először a klip megtekintését..


Suzuki Ami - FREE FREE (鈴木亜美 - FREE FREE)

 

..nem mintha nem lenne önmagában is nagyon jó a FREE FREE, de klippel együtt szerintem maradandóbb. Igazából nem akartam elsőre rögtön ezt a Suzuki Ami klipet linkelni itt az OtakuSoundon, mert féltem, hogy akik nem ismerik annyira, azok rögtön bekategorizálják egy egyszerű dögös nő szerepbe őt, és vége a dolognak.. :D Az igazság az, hogy vannak neki visszafogottabb dalai is (Soremo Kitto Shiawase), viszont hallgatva a legutóbbi albumát, nézegetve az új klipjeit meggondoltam magam.
Suzuki Ami úgy látszik rálépett egy olyan útra, amit mostanában egyre többen követnek (no nem a klipre kell gondolni). Illetve pontosabban fogalmazva félig-meddig már lelépett a hagyományos pop színtérről és talán már egy másikfajta réteget céloz meg ezekkel az elektronikus dalokkal, mint régebben. De ami szerintem még valószínűbb, hogy megpróbál ezzel az új hangzásvilággal mások felé is nyitni, miközben azért próbálja megtartani a régi rajongókat is. Hogy ez utóbbi mennyire megy neki, azt nem tudom, de azért nem olyan rossz elképzelés ez, legalábbis nekem tetszik.

Ezt az új stílust már az előző DOLCE albuma óta (oda tartozik a FREE FREE is) ismerhetjük, de a legújabb albumán minden eddiginél jobban előtérbe került (főleg) az electro hangzás. Megjegyzendő, hogy a karrierje elején is lehetett találkozni hasonló elgondolásokkal a dalaiban, de ezek az új a Suzuki Ami számok már a mostani trendekhez igazodnak.
Visszatérve az elektronikus hangzásra, mostanában viszonylag sok előadótól hallhatunk ilyen dalokat, példának ott van az egyre népszerűbb Perfume lánytrió. Szerencsére Suzuki Ami már nem próbálkozott be az édesaranyos stílusba (mint ahogy az fenn is látható), helyette érettebb hangzással találkozhatunk az újabb albumain, ami szerintem azért kicsit nagyobb mozgásteret biztosít neki..

Nem véletlenül hoztam fel egyébként a Perfume-öt, mert Suzuki Ami legutóbbi dalai és a Perfume mögött ugyanaz az ember áll. Ő Nakata Yasutaka, aki ha nem éppen másokkal dolgozik együtt, akkor capsule néven alkot duót Koshijima Toshiko-val (az ő neve annyira nem fontos) szintén hasonló stílusban, mint ahogy azt a FREE FREEben hallhatjuk.
A Suzuki Ami és Nakata Yasutaka párosítás abból a szempontból nem feltétlenül szerencsés, hogy már két album (ami igazából csak egy és egy kicsi) alatt is találkozhattunk hasonló dalokkal, és akik ismerik a Perfume-öt is, azoknak is hasonló észrevételeik lehetnek majd Ami új albumáról.. Mindenesetre ez még annyira, így rövidtávon nem zavaró és szerintem most Ami jó úton halad, úgyhogy kíváncsian várjuk az énekesnő további munkáit.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr41778253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása