A Samsung nem szokta elaprózni hazai kampányait. Érdekes módon Koreában egyik mobilgyártó sem az all-in márkanévvel nyomul, ahogy nálunk - ott a telefonoknak önálló brandje van. (Például az LG telefonokat az átlagember inkább a Cyon név alatt ismeri.) Hogy mit is keres mobilreklám egy zenei blogon? Az ötvenmilliós országban minden magára valamit is adó cég a szórakoztatóipar prominenseire épít, és főleg az aktuális k-pop sztárokra. A Samsung az Anycall fedőnév és társai alatt nyomulva (AnyBand, AnyMotion, AnyClub, etc.) rendszerint több részből álló (és főleg hosszú) komplett kisfilmekkel jelentkezik (míg a konkurens Cyon inkább videóklipekben utazik, lásd a Big Bang két rövidre vágott szpotját itt és itt.)
El tudjuk azt képzelni nálunk, hogy a célcsoport trendi fiatalokat jazz-zongoristával meg lehet szólítani? 2007-ben négy szupersztárt állítottak csatasorba a Talk, Play, Love kampányhoz, a Brazíliában forgatott reklámfilmben ők sorrendben (lásd videó) az Epik High énekese, Tablo; a zongorista Jin Bora; a DBSK tagja, Xiah (Kim Junsu); valamint a k-pop nagyasszonya, a most épp amerikai karrierjét építő BoA.
AnyBand - Talk, Play, Love
Utolsó kommentek