Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Koreai kislányok feka nehézbombázónak képzelik magukat

2009.05.19. 16:00 | Gianni7 | 18 komment

Címkék: korea 2009 2ne1

Törékeny koreai kislányok feka nehézbombázónak képzelik magukat. - Ez ugrott be a 2NE1 lánycsapat új, Fire című klipjének Street verziója után* (mert van ám ebből Space version is, bezony). Bár a rágógumipop ilyen töménységben nem szokott bejönni, de láss csodát, a szájhúzogatásból elvakult rajongás lett az említett Space verzió láttán, valamint újfent imába foglalom a HD-technológia atyjának nevét (nyálcsorgatás). A közreműködő wannabe stylist műve alapból ciki, a tingli-tangli számocskából aztán véletlenül sem lesz örökzöld, és mégis, a koreaiak megint megvettek kilóra. Talán ezért is imádom őket.

2NE1 - Fire (Space version)

 

2NE1 - Fire (Street version)

 

 

*Köszönet a tippért Red13-nak.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr891131132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D0min0 2009.05.19. 18:17:09

azért remélhetőleg senki sem egy idióta 'Gee' szintű valamit vár egy YG-s csapattól, mert ők szerencsére nagyon nem abban a stílusban utaznak. :)
mondjuk nekem már a legelső, kb. 15 mp-s teaser hallgatásakor megtetszett a 'Fire' (amiért Teddy-t (1TYM) megint csak fényezni tudnám), ami egyben kb. az egész szám legjobb része is, de én alapból elfogult vagyok Park Bom és CL miatt. (meg úgy általában bejönnek az ilyesmi számok)


a kinézetük mondjuk tényleg vicc. CL elég ijesztően hat a két liter alapozóval az arcán, meg a feketére kipingált szemével. (a making of videóban közelről is mutatják, úgyhogy elég jól áttanulmányoztam :D )
persze a Big Bang-es GD-t látva semmin sem lepődök meg, ha a YG és az öltözködés, illetve úgy általánosan a stílus jön szóba, mert elég extrém ötletekkel tudnak az ottani stylistok is előállni. :)

egyébként pedig az After School mellett még őket találom érdekesnek az épp aktuális lánycsapatok közül, az ál-cukiságra épülő többi csapat meg nyugodtan elmehet egy hosszabb vételű pihenőre. (itt most az SNSD-s lányokra gondolok főként, akikről szerencsére valamelyest kevesebbet lehetett már az elmúlt 1 hónapban hallani, de a transzformáción átesett, és sötét (cuki) oldalra átálló Kara is idetartozik, bár az utóbbiról tudom, hogy nekik van valami tehetségük, vagy legalábbis közük ahhoz, amit csinálnak, de elég távol áll tőlem, amit mostanában produkáltak.) de mindegy is, ez már más téma.

PanelProli 2009.05.19. 18:59:33

Nem tudom, hogy mi a baj ezzel a zenével...

A Rádio1-en ennél naponta 100 szarabbat nyomnak le :-(((

S. Annyi 2009.05.19. 19:10:07

A gee ídzsís nyomja a reppet a révbe vazeeeeeeeeeeee.

S. Annyi 2009.05.19. 19:11:13

Ja a köcsög kimaradt. Köccsőőőőőőőőőőőőőg!

GentleSpecter 2009.05.19. 19:50:46

Ezek milyen nyelven énekelnek? Most komolyan....

Gianni7 2009.05.19. 20:03:22

@Biro_Peti: A koreai lányok természetesen koreaiul énekelnek, de azért elég sok a dalszövegben az angol is.

MoxNox 2009.05.19. 20:25:34

Köszönöm a szemléltetést, 8 másodpercig bírtam, elég is volt :)

W Joe 2009.05.19. 20:42:38

Aranyosak. Más: Ilyen jó minőségű tűéles videók is vannak már youtube-on? "Engedtessék meg, hogy aztakurva"

Hithű ateista 2009.05.19. 21:21:06

Még életemben nem hallottam koreai zenét, nemhogy Dance-t.
Szerintem egész jó, főleg az eleje, az odabasz.
Szerintem is jobb jónéhány "mi vagyunk a fiatalok kedvenc rádiója"-típúsú válogatásnál, de a német nyelvű zenénél inden zene jobb.
Higgyétek el.

Gianni7 2009.05.20. 09:27:13

@D0min0: a 2NE1 rosszul indult nálam, a fejemet fogtam a Lollipop-ra. Ott lehet a bibi, hogy akkor leírtam őket, most meg rácsodálkozok a csapatra.
Bár azt illett volna tudni, hogy akárkiket nem boronálnak össze debütálásukkor a Big Bang-gel...

Még nem sikerült megfejteni (a kilenc forrónadrágon túl), hogy mit esznek a népek az SNSD-n. De ahogy hallom, nem sokáig kell hiányolni azt a fajta "minőséget", mert az SNSD-s Jessica hugából (aki a SHINee Juliet klipjében debütál holnap) meg még három másik traneeből SNSD-klónt csinálnak. Hurrá :s

D0min0 2009.05.20. 13:50:20

@Gianni7: jó, hát a Lollipop nem lesz az évszászad legjobb YG-s száma (még szerencse:), de a debütálásuk előtt kétségtelenül jókor jött a felkérés az LG (Cyon) részéről, amit ugye egy kis Big Bang-gel is megtámogattak, a tuti siker érdekében. de ahogy elnéztem megjelenéskor a listákat, a célközönségnek ez is bejött. habár ez annyira nem meglepő, az elvakult nagytöbbség ott úgyis mindent bekajál, csak az a lényeg, hogy a kedvenceiket lássák/hallják.
egyébként a refrént leszámítva önmagában annyira nem lenne rossz az a szám szerintem, csak a sok lollipop idegesítő benne. :)

erről az új lánycsapatról egyszer már januárban hallottam, akkor "female SHINee"-ként emlegették őket, de már most eltudom képzelni mennyire jók lesznek. most mondjuk van miből építkezni (ha másra nem is, de plasztikára biztosan tudnak majd költeni), mert az SNSD és Super Junior albumok eladásából komoly bevételre tett szert az SM az elmúlt hónapokban. :)

red13 2009.05.20. 14:00:05

Szerintem meg kurvajó ez a szám :D

foodlfg 2009.05.20. 14:28:42

Namost nekem csak az lenne a kérdésem, hogy mi az a lollipop ? :D
(ez már az azsiafilm fórumon is feljött és a akkor sem értettem)

És Dominóval mi történt ? Elfelejtette a jelszavát ? x)

foodlfg 2009.05.20. 14:55:12

@Gianni7:
oh thx Kissé összezavart ez a szó.
De most már minden rendben van, megnéztem szótárban is XD

A Fire tényleg egy fokkal jobb, mint a lollipop.

Gianni7 2010.08.11. 18:37:45

Az Árkádban a nagy elektronikai üzletben van egy kvázi Samsung sarok óriási HD-tévékkel.
Estem egyik ámulatból a másikba, amikor ma észrevettem, hogy pont a 2NE1 Fire klipje ment rajtuk. Alig akartam hinni a szememnek.
Visszamegyek a napokban lecsekkolni, hogy vajon nem kpop-videók mennek-e rajtuk állandóan.
Ha igen, kétnapi hidegélelemmel letáborozok odabent, elvégre batárnagy HD-tévéken SNSD-t nézni nem mindennapi élmény lehet.
Sziget helyett én oda megyek csápolni. :D

esztokam 2010.08.14. 16:12:37

@Gianni7: ilyen élményem nekem is volt, de én anno Baby VOX koncertet!!! néztem kb. 10-12 percig... Utána meg Rain-be akadtam szintén samsung tévén. mondjuk mi más menne egy samsungon, ha nem a kpop apraja és nagyja?

foodlfg 2010.08.14. 19:57:58

A SONY tévéken bezzeg nem mennek színes japán kislányok...
www.youtube.com/watch?v=1AkJLljE1hU (Momoiro Clover)
Pedig jó ötlet így betámadni a gyanútlan nézelődőket.

Ahogy a lepkék támadják a lámpafényt éjszaka, úgy vonzzák az ilyen TV-k és tartalmak az egyszeri ázsiafanatikus európaiakat. (:
süti beállítások módosítása