Szerencsére anno a lolita-fétis győzedelmeskedett az űrkorszaki japán dominák felett. Belegondolni is rossz, mi történhetett volna, ha máshogyan alakul - bár azért világos, hogy ez a csomagolás eleve bukásra volt ítélve. Egy szigorúan patriarchális társadalomban EZZEL nyomulni?! A nyolcvanas évek egyik legnagyobb tévedése.
Starbow - Heartbreak Taiyo Zoku
Alighogy véget ért a japán diszkókorszak, a levonuló lánycsapatok után maradt űrt többen is megpróbálták kitölteni. A Starbow trió producerének választása 1982-ben az elektropopra (azon belül is a techno-kayo-ra) esett, és a közelgő ezredfordulóra való tekintettel futurisztikus kosztümökben állította színpadra lányait.
Pontosabban a "Starbow Univerzum három muskétását", akik bolygójuk pusztulása után a Földön kerestek menedéket. A japán nevükben és imidzsükben is férfias űrutazók harcos, parancsolgatós dalszövegeikkel bizonyára épp a bolygó leigázására készülnek. A zene megállta a helyét a nyolcvanas években (személy szerint így tetszik az egész, ahogy van), de józanul nézve ez a körítés egy kicsit korai volt, egyetlen lemez után el is tűntek a süllyesztőben. A japán férfiaknak ezek a japán csajok még mindig jobban tetszenek, és megértem, miért.
Utolsó kommentek