Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Mi a közös a klipekben ? - Sakamoto Maaya edisön

2009.10.17. 16:00 | foodlfg | 7 komment

Címkék: japán 2007 2008 sakamoto maaya hirai ken

Néha még én is meglepődök, hogy a véletlenszerű barangolások közben a youtube videómegosztón, milyen váratlan meglepetések érhetik az embert. Ez esetben Hirai Ken Kimi no Suki na Toko című dalához készült klip alatt fogott el az a furcsa érzés... De előtte még Sakamoto Maaya, Ame ga Furu:


Sakamoto Maaya - Ame ga Furu (坂本真綾 - 雨が降る) (dalszöveg: Maaya)

Most kivételesen nem áradoznék Maayáról különösebben, azt már legutóbb megtettem. Az azonos című kislemez az énekesnő második lemeze volt a múlt évben, ami közvetlenül vezette fel Maaya idei albumát. Az Ame ga Furu pedig az album első dalában (Vento) is hallható kissé elvarázsolt hangzásvilágot viszi tovább az egyébként nagyon kellemes Kazeyomi albumon.


Hirai Ken - Kimi no Suki na Toko (平井堅 - 君の好きなとこ)

Hirai Ken első látásra az egzotikus alfa hím szerepét testesíti meg Japánban. Karcos kinézetével bőven kiemelkedik a babapopsi-arcú, univerzális japán-kínai-koreai fiúcsapatok közül, aminek eredményeképpen nem is annyira a tinilányok szívére hajt*. Kár, hogy ez a kép csak addig áll róla, amíg meg nem halljuk a már-már fiúcsapatokat is megszégyenítő kiherélt énekstílusát.
Szerencsére azért a "nem annyira fiatal" japán nőknél működik az ószakai fehér bika szerep denevérhanggal párosítva, ezért Hirai Ken karakterét nem nevezhetjük zsákutcának, van létjogosultsága az iparban, viszont én inkább maradnék mondjuk Hamada Shogónál...

A klip koncepciója meglehetősen érdekes. Legutóbb ilyesfajta emberraktározást elborult japán filmekben láttam, ráadásul ezt Hirai Ken gyerekekkel követi el, szóval nem értem a koncepciót. Kisgyerekek a hűtőben semmiképpen sem szokványosak, főleg úgy, hogy gondolom a félelemtől még el is futnak... hümm

Úgyhogy először a koncepció miatt néztem gyanakvással a klipet, később viszont már maga a környezet kezdett gyanússá válni. Tovább nézve pedig egyértelművé vált, hogy honnan is ismerős egy-két dolog: Sakamoto Maaya támadta be az objektumot Hirai Ken után körülbelül egy évvel...
Érdemes figyelni, hogy mennyire más képet mutat a két klipben látható házikó. Elsőre egyáltalán nem gondoltam volna, hogy a klipeket ugyanazon a helyen forgatták, de a későbbiekben is csak kis hasonlóságok fedezhetőek fel, mert Maayáék teljesen máshogy mutatják be a helyszínt.

 

*youtube statisztika (1) (2)

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr361384746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

red13 2009.10.17. 21:29:41

Én is tudok ilyet mondani. :D
Big Bang fagyi reklám: www.youtube.com/watch?v=MvFVEtwc-6g
Honeysh: www.youtube.com/watch?v=BDcluOdYYvg&feature=related

Lehet két különböző kocsi is, bár nem hinném.

esztokam 2009.10.17. 23:33:07

Maaya dala és klipje jobban tetszett.
Hirai Kennek már olyan kappanhangja van (elnézést a rajongóktól), hogy a dobhártyáim nagyon tiltakoztak a klip végére.
Bár azt nem tudom, miért jutott eszedbe az a film (már a trailert sem bírtam végignézni...). Szerintem a kiskölykök tök lelkesen bújócskáztak a bácsival~ és miután megtalálja őket az elrohanás is a móka része.

@red13:szerintem Ajoo First Kissének és a Kim Jong Wook If You Pretendjének is (www.youtube.com/watch?v=EmhlVUftxWg) ugyanaz volt a helyszíne.

mellesleg örülök, hogy ez a BB reklám eddig kimaradt az életemből. Valami hihetetlen~

red13 2009.10.18. 00:03:16

@esztokam: Tényleg, pedig hányszor megnéztem már mindkét klipet. Úgy látszik jobban nyitva kell tartanom a szemem vagy csak úgy végig nézni , hogy nem Kang Min Kyung-ra áll be a tekintetem. :D Hihetetlen, szerintem legcukibb koreai csaj ^^

foodlfg 2009.10.18. 10:58:36

@esztokam:
Ezek a jelenetek jól illenének az ilyen filmek előzményeibe. Adva van nekünk egy muki, aki ipari méretekben bújócskázik gyerekekkel (hümm gyanús..), és valami trauma hatására ezt a tevékenységét szélsőségesebb formában folytatja.
A Grotesque-ről írtam az ázsiafilmen:
www.azsiafilm.hu/forum/index.php/topic,2.msg16482.html#msg16482
Abból a szempontból jó a klip, hogy nem szokványos.

Maaya klipjében ötletesek azok a fénygömbök és jók a beállítások is.

@red13:
Ez a If You Pretend klip pedig annyira a kawaiiságra van kihegyezve, hogy már jó. A vége felé mennyire túljátssza már a lány, tök poén. :D

SzocsO 2009.10.18. 15:41:45

Köszi az újabb Maayát, most is éppen a Kazeyomit hallgatom, nemrég súroltam ki a fürdőszobát, közben szólt az Ame ga furu. Egyszer csak össze kéne hozni egy koncertet, amin Sakamotot játszunk, de kevés M.O. megfelelő énekesnőtartalma, meg aztán nem is tudom ki jönne el, terjesztem ugyan az igét, de hát csak kevesen ismerik. Jaj de jó kis hangszerelések vannak nála, élvezet hallgatni : )
A másik nótát inkább nem kommentelném...

foodlfg 2009.10.18. 16:55:19

@SzocsO: Zenész vagy ? Csak azért, mert ezt az énekesnős dolgot nem teljesen értem. :)

Mindenesetre erről jut eszembe, hogy a jpopmusic fórumon az egyik fórumozó feldolgozott pár Maaya dalt, ilyen minimális hangszereléssel.
www.jpopmusic.com/forums/viewtopic.php?p=3649751#p3649751
www.youtube.com/profile?user=piichannel#p/u/3/t8vuqCvDnI4

A másik nóta meg legalább arra jó volt, hogy újra Maayás bejegyzést írhassak. Azt szeretem. :DD

SzocsO 2009.10.18. 19:05:26

@foodlfg: túlírtam a hülyeséget; úgy értem, hogy itthon nehezen találnánk énekesnőt hozzá, bár lehet h csak én nem ismerek... a link aranyos, jópofa : )
Amúgy az vagyok. Asztalfióknak, meg haveri társaságba csináltam egy-két klasszikus-gitáros, ill. flatpick-style gitáros verziót, Yui-től, Maayától a Gravity-t, és most küzdök a Mameshibával : D Igazából zenekarral lenne jó megcsinálni, de szépen szólnak így egyszálgitárral is.
süti beállítások módosítása