Tudom, ez nem teljesen vág a blog profiljába, de azért higgyétek el, hogy van köze a zenéhez! Tehát mindenki képzelje el, milyen is itthon egy átlagos reklámszünet a tévében! Megvan? Minden ph, mosópor és egyéb? Gondolom a többséget kirázta a hideg. Oké, akkor most nézzük meg, mit is lát egy átlag koreai tévéző (és az, aki a TVAnts nevű program segítségével belepillant a koreai adók adásába) két műsor között. Most csak egy a héten látott reklámblokkot idéznék meg...
Nos, míg itthon teljesen ismeretlen arcokkal adják el a termékek nagy részét, addig Dél-Koreában egyáltalán nem furcsa, ha a legnagyobb sztárok arcukkal, nevükkel és hangjukkal adják el a mobilt, a bevásárlóközpontot stb. Így tehát az sem meglepő, hogy az SNSD kilenc tagja újabban ramyun-t reklámoz. Dalolnak, táncolnak, esznek, cukik és tudjuk, mekkora sztárok ők...
Son Dambi összeállt az egykori háttértáncosaiból álló After Schoollal és felénekelték az Amoled c. reklám(dalt) az Anycall-nak. Most a teljes verziót mutatnám be, nem pedig a fél perces spotot, amihez nekem volt szerencsém.
Lee Hyori ezúttal egy netes áruházat népszerűsít.
Ezután Jang Geun Suk és a Just Drag! következett, ami a YEPP mobilnak készült, és nem is az első zenés reklám a fiú életében. Itt is a teljes klip verzió következzen a fél perc helyett.
Nem feledkezhetem meg Dara (2NE1) és Lee Min Ho Cass sörreklámjáról sem... Min Ho persze azt a gazdagfiút hozza, amit idei sikersorozatában is alakított és a klip/dal rajongói lelkesen várják a folytatást, mert ez nem lehet a teljes sztori.
Végül újabb mobilreklám Lee Min Ho-val és Kim Hyun Joong-gal (SS501), az érthetőség kedvéért magyar felirattal.
Sajnos olyan is akad, amit semelyik videómegosztón nem találtam meg. Ez volt Pierre Deporte kisherceges mobilreklámja (már megint mobil, állandóan mobil)... Mivel ő az első nem koreai, aki sorozatfőszerepet alakított, és kifejezetten jó reklámarcnak számít.
Nos, ilyen egy átlagos koreai reklámblokk. Ezekkel az sztárokkal mindent el lehet adni. Mintha nálunk a reklámokban a Fresh, a No Thanks, SP, Puskás Peti, Barbee vagy a Magna Cum Laude szerepelne. A hatás... az tuti, hogy már rengeteg koreai reklám és reklámzene megfordult a gépemen. Sajnos ezek a dalok hiába lesznek nagyon népszerűek, élő fellépést nem kaphatnak, de azért így is szeretik őket. Persze ott is vannak irritáló darabok, de azért sokat javít egy-egy reklámblokk nézhetőségén, ha a legnagyobb sztárokkal is feltűnnek a képernyőn.
Utolsó kommentek