O七a力uS口und

Önkényesen kiragadott szemléltető videók az ázsiai könnyűzene történetéből. Tudod-e, milyen volt a japán diszkókorszak? Hogy mire táncolnak most Hongkongban? Vagy mit keres Torgyán doktor a koreai zenecsatornákon? - Megmutatjuk!

kedvencünk

Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Wonder Girls - 2 Different Tears (& Robotaki Remix)

2010.05.24. 13:10 | Gianni7 | 8 komment

Címkék: remix korea 2010 wonder girls

A kpop-pápa JYP nagyon nyomja a retrót a Wonder Girls lányainak, de talán lassan ideje lenne váltani. A nyolcvanas évek hangzásával sikerre vitt Tell Me sikere valószínűleg egyszeri és megismételhetetlen - nem kellene ennyire görcsösen próbálkozni. A hatvanas évekből merítő Nobody ugyan szintén szépen teljesített, de ezek után ismét hangsúlyosan meglovagolni a retrót?! Innentől már unalmas.

Nem beszélve a hozzá gyártott videóról, ami méltán pályázhat az év egyik vizuálisan leggusztustalanabb klipje címre (ezúton kérek elnézést a rajongóktól). No és hogy ezekből a csodaszép koreai lányokból ilyen rusnya marslakókat csináltak, az vérlázító.
(A szőke JYP sárga szemhéjfestékkel szintén elég meredek, de van ennél sokkolóbb is: 0:15-nél ott figyel egy szőrös lábú Wonder Girl!)

Javaslom, hogy az eredetit inkább ugorjuk, a Robotaki-féle remix viszont kihagyhatatlan!

Wonder Girls - 2 Different Tears

 

 Wonder Girls - 2 Different Tears - Robotaki remix

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr662027368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gianni7 2010.05.24. 14:05:49

Azért durva, hogy egy házi készítésű remix lenyomja a koreai popzene mindenható dalszerző zsenijét.
Megkockáztatom, hogy ha ez lenne a hivatalos verzió, egy normális klippel talán beérné a Tell Me-t.

esztokam 2010.05.24. 15:55:34

A sárga szemfestékes JYP tényleg túlzás.
Annyira nem tanulmányoztam meg a klipet, h feltűnjön az a láb ott, de végül hugommal arra jutottunk, h ilyen nincs. Az egy pasi. Az nem lehet Sun Ye lába! Nem és nem...
Szerintem idegesítő a klip. Már túl sok ezekből a furán-mókás dolgokból. Mondjuk azért a koreográfia is tipikusan WG. Elég jól mutat a fellépéseken is (jobban néz ki, mint a Bonamana)
@Gianni7: a remix tényleg jobb mint az eredeti.

xingie 2010.05.24. 16:33:39

az nem szőr, hanem csipkés harisnya :D először én is néztem hogy mi a ...., de az a harisnya :D
amúgy meg képtelen voltam végig hallgatni a számot. nem is értem az egész Wonder Girls őrültet. még a Tell me és Nobody a szódával elmegy kategória volt. és JYP-t sem értem miért őket nyomatja ennyire külföldön. na mindegy, az ő dolga :D

red13 2010.05.24. 20:46:40

Nálam ők voltak a leglegleg koreai sztárok, előadók, zenészek, csajok akármik.
Viszont ez a nagy kihagyás megtette a hatását. Vagyis inkább úgy mondanám, hogy a jó nagy véres @##> JYP szájába, amikor már görcsösen erőlteti az Amerikába menetelt. Ez a új számon, a klipen, és a rengeteg jövőbeni koncertek is ezt igazolják. Ha jól tudom Sun Mi is ezért lépett ki a bandából, bár nem biztos, annyira nem szoktam utána olvasni.
Nekem mindenképpen tetszik a zene, koreográfia, de ha a régi WG-hez kéne hasonlítanom akkor sehol sincs.

A szőrös lábat megfigyeltem és kegyetlen. :D 100%, hogy valami harisnya féle, eleve fellépéseken meg élőben nem ilyen a lába, ez már a full alkoholista kamionsofőr lábazat. :D

Az új csajszi, a kínai meg szerintem iszonyat rusnya, olyan feje van mint egy ci.gánynak. Viszont a hangja tetszik.

orsii. 2010.05.24. 22:45:22

Van egy olyan érzésem hogy a WG már nem lesz olyan nagy sztár mint régen.
Ez amerikai "kiruccanás" eléggé betett a népszerűségüknek.
Persze még mindig olyan kettes számúak az SNSD után ,de az olyan girl bandek mint a Kara meg a 2ne1 sőt mostanában még a T-ara is egyre feljebbre jut.

Amúgy a szám szerintem jó.De ez a koncepció elég furcsa.(De állítólag ez most nem JYP hanem Soohee és Yoobin ötlete volt, szóval ezúttal is gratulálok nekik.)

A hivatalos verzió szerint Sunmi azért hagyta el a csapatot hogy a tanulmányaira koncentráljon, de olyan dolgokat lehetett hallani hogy minden este a családja után sírt.
Azért a kedvenc verzióm az hogy Jay (a 2pmes) teherbe ejtette és ezért léptek le mindketten.:D

Gianni7 2010.05.24. 22:56:52

@orsii.: "Azért a kedvenc verzióm az hogy Jay (a 2pmes) teherbe ejtette és ezért léptek le mindketten.:D"

Most melyik a durvább, akinek így megszaladt a fantáziája, vagy az, hogy ha belegondolok, összeesküvése-elméleteket gyártva akár el is tudom képzelni, hogy így történt?! :D

A pletykára éhes énem úúúgy elolvasná egy ilyen soktagú sztárcsapat egyik tagjának az őszinte visszaemlékezéseit. :D

esztokam 2010.05.25. 18:08:12

@orsii.: Nekem a Baby VOX jutott eszembe. pontosabban a WG dallista és a Baby VOX utolsó album közti hasonlóság. szinte alig van dal, de azokból többféle remix és több nyelvű felvétel...
Aztán valószínűleg nincs igazunk, h temetjük őket (én is temetem). Mondjuk az elgondolkoztató lehet, h jövő héten már Amerikában dolgoznak az új albumon, szóval a promózás is csak 2hét összesen. Biztos van JYP-ben és a lányokba még annyi, h tényleg visszatérjenek, ha már lemondtak USA meghódításáról (bár hasonló kísérlete óta Se7en is nagyon eltűnt és egy ideje a visszatéréséről sincs új hír. Szóval ha a párhuzamokat nézem nincs sok esélyük)

Tetszik az összeesküvés elméleted. Várok minden a témával kapcsolatos fanfictiont. Mostanában amúgy is csak pár régi KAT-TUNosba akadtam bele újra.

D0min0 2010.05.25. 18:30:04

Valahol még a klip elején leragadtam Lim undorító piros biciklis rövidnadrágján. Én nem vagyok ellene, hogy betették a csapatba Sun Mi helyett, de valahogy tényleg kilóg. Ráadásul ő rá sikerült adni az összes előnytelen cuccot.

A szám nagyon nem tetszett eleinte, de egészen megszerettem. (viszont közelébe se ér a korábbi számoknak.)

A koreai "rajongók" meg remélem most már boldogok, hogy Yoobin ennyire lefogyott, és tényleg csak csont és bőr. (Úgyis mindig ez volt náluk a téma.)

(azt a szőrös lábat pedig meg kellett néznem, de szerencsére tényleg csak harisnya :D )
süti beállítások módosítása