Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Újra Jin nélküli KAT-TUN

2010.06.16. 15:00 | esztokam | 10 komment

Címkék: japán 2010 kat tun

Mintha visszarepültünk volna 2006 végére, már ami a KAT-TUN tagszámát illeti. Akanishi Jin első azóta sem megmagyarázott hiatusát most egy újabb követi (az indok koncertturné az USA-ban). Az előző öt fős felállásról elég rossz emlékeim vannak. Az akkori Jin nélkül kiadott kislemez és album szerintem a csapat mélypontját jelentette, szóval érthető módon aggódtam az új anyagok miatt.

Nézzük a távollét pozitívumát (mert van ilyen). Így csak Kamenashi Kazuya nyomhatja el csapattársait, ami egymagában nehezebb feladat (legalábbis nagyon remélem). Többet hallhatjuk Tanaka Kokit énekelni is, a sok rap miatt gyakran elfelejtem mennyire jó hangja van. A jelenleg arcán pillangóval parádézó Ueda Tatsuya is több szerephez juthat, ha végre visszatér a tündérek földjéről. Az eddig jobbára ugráló, szaltózó Taguchi Junnosukéről és Nakamaru "beatbox zseni" Yuichiról már ne is beszéljünk.

Éppen emiatt mégis vártam a NO MORE PAIИ c. a sorban immár 5. albumukat. Végighallgatva a dalokat (és most finoman dobáljátok a köveket) nem érezném akkora tragédiának, ha igaznak bizonyulna az áprilisi pletyka Jin decemberi végleges távozásáról. Persze csak akkor, ha tudnák tartani ezt a színvonalat*. Mert bár a jintelen Going! még KAT-TUN idegennek tűnt (az volt az érzésem, hogy kölcsönkapták az Arashi szerzőgárdáját), de az albumra visszataláltak önmagukhoz!

KAT-TUN - N.M.P. (NO MORE PAIN)


 

_____________

* tudom, hogy 2 dalban őt is hallhatjuk, de azokat megpróbáltam figyelmen kívül hagyni.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr182084352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KataRin 2010.06.16. 23:36:26

Épp itt volt/lenne már az ideje hogy szépen elkezdjenek fogyni. Igazából(nah most kövezzetek meg) én Kamenashi-t se bánnám ha valahova elkeveredne, bár valószínű hogy ez még túl korai lenne..de álmodozni lehet:D

esztokam 2010.06.17. 14:48:51

@KataRin: Kame sem a kedvencem a fiúk közül, de nem hiszem, hogy elég erős lenne a csapat nélküle. Már Jin nélkül sem produkálnak olyan eladásokat, mint vele. Szóval ha Kame is eltűnne, akkor már temetném is a fiúkat.

na megyek vissza Korea meccset nézni. Ez az eddigi legizgibb találkozó!!
대한민국 화이팅!

Kry-chan 2010.06.19. 19:07:49

Nekem szivem csücske ez az album, talán pont Jin hiánya miatt. Jin egy szexi dög, de engem az eleje óta zavar az a felhajtás ami körülötte és Kame körül volt. Nekem tetszik, hogy a többiek előtérbe kerülhetnek. A tündérföldes Ueda bejegyzésnél elérzékenyültem, ő a kedvencem. *o* Hogy lehet egy pasi ilyen szép? nomind1. XD

esztokam 2010.06.19. 20:50:41

@Kry-chan: Uebót én is imádom! Igazából nem tudok dönteni közte és Nakamaru között. Ueda szólója tetszik a legjobban. Annyira örültem, hogy végre nem unalmas, hosszú balladát adott elő. Kicsit talán hasonlít a LOSTra, ami a Cartoon KAT-TUN albumon van. Alig várom, hogy a turnéDVD kijöjjön (tuti lesz) és élőben is megnézhetjük!

Kry-chan 2010.06.19. 22:25:57

@esztokam: Még sose vártam ennyire Kat-tun DVD-t. xD Inkább Kanjanis voltam régebben, mióta átnyergeltem a koreaira, azóta nem figyelem őket. De erre már muszáj volt. A Going beindított. XD Ueda vádlija. xDDDD
Nekem is az tetszik a legjobban, meg Kokié. pedig őt nem is szeretem. XD

esztokam 2010.07.18. 17:36:15

az április pletyka pár napja már félhivatalos/hivatalos infó...
vagyis Bye-bye Jin. legalábbis úgy olvastam, hogy Johnny bácsi nem kényszeríti, hogy visszatérjen, ha nem akar... Mindig éreztem, hogy ez így lesz, de azért szomorú

Nimir-ra 2011.01.14. 20:39:40

Sziasztok! én sajnálom hogy Jin elment de Ő világszínvonalú tehetség. kinőtt onnan. Ha már így lefikáztátok Kamét és Jint, szeretném Mellettük letenni a voksomat. Azért volt körülöttük felhajtás mert ők a tehetségesek. mégis mit csinál az a 4 idióta a háttérben? Junnot is imádom, egy édes pofa és tánctudása remek,de nem egy énekes alkat..ueda majdnem 30 éves fejjel eljutott oda hogy nem bújik a mikrofon mögé, csak pillangókat ragasztgat magára. maru egy rakás szerencsétlenség, koki meg kopasz pokémon aki folyton Kaméra nyomul...akárcsak uchi és tego...de térjünk vissza oda, hogy Jin és Kame. Igenis megérdemlik a figyelmet. Kame a belét is kidolgozza, nagyon tisztelem éls szeretem Őt. ember annyit nem dolgozott a japán szórakoztatóiparban mint Ő... Jin... Jin meg a legelején megmondta hogy szólózni akar, nem lehet hibáztatni. Baromi tehetséges. bontakozzon ki. Ő egy egyéniség. Mindkettejüket támogatom tovább. sajnálom ha ti nem látjátok ennek a 2 embernek az értékeit.

Hirokii 2011.01.14. 21:02:37

Talán nincs jogom úgy írni itt, hogy nem ismerjük egymást de az az ember, aki vállalja a véleméynét egy blogon belül szerintem már azt is vállalja, hogy mások hozzászólnak ahhoz valamit. Úgy vélem minden ember más, éppen ez a jó benne... vagyunk sokan, kik a feketét, kik a rózsaszínt kedveljük, unalmas is lenne, ha egyformák lennénk. Ennek ellenére úgy nyilatkozni egy emberről, ahogyan te tetted szerintem nem helyénvaló és nem is tisztességes. A KAT-TUN 6 illetve már csak 5 tagja más-más ember... más egyéniségek, más tehetséggel és más életkörülményekkel. Ha tényleg igazi rajongónak mondod magad nem tudom felfogni hogyan minősítheted le bármelyiküket is... azért írok csak Kaméról, mert amiket róla írtál az jobban fájt, emellett a Jines téma és az egész kiválása elcsépelt téma... A banda kezdeti életében valóban több szerepet és teret kapott az Akame páros, de ez NEM az ő hibájuk. A menedzserek illetve más nagyokosok döntöttek így, mert őket tehetségesebbnek vélték, ami valljuk be nem volt alaptalan. Kaméban rengeteg érzés és küzdeni akarás van és nem értem, hogy lehet valaki olyan vak, mint a kedves japán "fanok" akik ócsároló táblákkal és bekiabálásokkal húzták le őt 2006-ban... egyetértek abban, hogy kapjanak teret a többiek is, mert mindnek különleges hangja van a maga módján, de ezt a zseniális észrevételt tegyük már meg kultúrált keretek között... még egyszer mondom, nem Kame tehet arról, hogy a többiek eddig visszaszorultak és azt se feljtsük el, hogy nélküle a lelkileg leépült banda gyakorlatilag DARABOKRA ESNE. Legfiatalabb révén ő tartotta a leket mindenkiben, ő lelkesítette őket, hogy folytassák, így szerintem nem érdemelte azokat a jelzőket, amikkel illettétek őt. Nem fogom oldalakon keresztül taglalni mennyire csodálatos és egyedi embernek tartom őt, könnyen lehet csak süket füleknek beszélnék. Csak annyit kérnék, hogy ha már egy emberről beszélük, gondoljuk meg 2szer vagy 3szor, hogy milyen értékei vannak, hogy olyan élő és lélegző lényről van szó mint mi, és csak utána írjunk le ilyen keményen bíráló szavakat. Köszönöm.

Nimir-ra 2011.01.14. 21:16:35

(Hiroki amúgy az előttem szólóknak címezte a mondandóját) Szia Legjobb Barátom! ( :

esztokam 2011.01.15. 00:28:40

@Nimir-ra: és @Hirokii: Tény Jin tehetséges, de néha az volt az érzésem vele kapcsolatban, hogy több a máz, mint a tehetség. Az hogy ti láthatóan Akame rajongók vagytok az még engem nem fog megakadályozni, hogy kiemeljen a többiek is hiányoznának a csapatból. Mindenki. Mert a KAT-TUN attól színes, hogy hatan, illetve most már öten alkotják és mindegyik fiú más. Szóval nekem is ugyanúgy jogom van nem szeretni Jint, mint ahogy ti nem szeretitek a többieket. Szívetek joga, ahogy az enyém is...

Akkor gondolom hallottátok a hírt, hogy márciusban megjelenik Jin első szólókislemeze. Kíváncsi vagyok rá, mert semmi kétség, hogy az Oricon tetején landol majd az anyag, de az érdekel igazán, milyen lesz a szólóhangzása, mert a Bandage kiadott anyagát még nem igen tekintem a saját arcának... Ha olyan lesz, mint a szólódalai, akkor nem lesz ok panaszra. Ha jól emlékszem a Murasaki is fel fog kerülni a korongra és az nem volt rossz
süti beállítások módosítása