O七a力uS口und

Önkényesen kiragadott szemléltető videók az ázsiai könnyűzene történetéből. Tudod-e, milyen volt a japán diszkókorszak? Hogy mire táncolnak most Hongkongban? Vagy mit keres Torgyán doktor a koreai zenecsatornákon? - Megmutatjuk!

kedvencünk

Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Új csapatok a Kpop egén

2010.07.13. 18:30 | esztokam | 9 komment

Címkék: korea 2010 infinite after school sistar orange caramel miss a teen top girls day

Mostanában a comebackek számát csak a debütálások múlták felül... Nekem nagyon úgy tűnt, hogy minden hétre jut egy új csapat. Lassan már követni sem lehet az újabbnál újabb fiú és lánycsapatokat. A többség esetében meg sem próbálkozom azzal, hogy a neveket megjegyezzem, minek? Nem akarom bántani a menedzsmenteket, de azért akadnak elfuserált kezdeményezések. Lehet, hogy ezért megköveznek egyes formációk rajongói, de nem hiszem, hogy van értelme külön bejegyzést szentelni mindenkinek.

Próbálom sorba szedni a debütálásokat, így kezdjük a felsorolást a SISTAR 4 tagú csapatával. A Star Entertainment júniusban mutatta be őket. A Push Push c. kislemez megjelenése előtt Hyolyn részt vett a legújabb Samsung YEPP reklámban Jang Geun Suk oldalán. Szerepeltek a megfelelő magazinokban és műsorokban. Személy szerint nem voltam elájulva tőlük, sőt, miután a debütáló fellépéseken is túlestek úgy éreztem ennél nem lehet lejjebb. Idővel azonban mindig rá kell döbbennem a tévedéseimre...

SISTAR - Push Push

Pár nappal a lányok után került sor az INFINITE bemutatkozására. Őket már eleve fenntartásokkal kezeltem, mert először még Tablo írt róluk a twitterén (igen, az Epik High-ból), mi szerint ők is segítenek a csapat összeállításában. Csak annyit szürtem le az egészből, hogy az EH fiúcsapatot csinál, OMG, mivé lesz így a világ. Végül kellemesen csalódtam. Jól sikerültek a fellépéseik, hihetetlenül helyesek. Olykor már az új SHINee-t látom bennük, már ami a guilty pleasure-t illeti.

인피니트 - 다시 돌아와 (INFINITE - Come Back Again)

A hónap következő "megpróbáltatását" az After School első fiókcsapata, az Orange Caramel jelentette. A főcsapat 3 legújabb tagjából hozták létre ezt a habos-babos különítményt, akik leginkább egy nagy adag vattacukorra emlékeztettek, de lehetnének akár a Hello! Project legújabb kreációja is. Azon már nem is csodálkozom, hogy Raina, az egyik tag is teljesen megdöbbent ettől a koncepciótól, zavarban volt miatta. Ám ugyanúgy, ahogy később ő is (legalábbis határozottan ezt állította) én is nagyon megszerettem ezt a dalt. Lehet, hogy teljesen más, mint amit eddig hallottunk az AS-tól, de nem is rossz. Ráadásul a klipben feltűnik pár pillanatara Minhyuk, a C.N.Blue dobosa.

오렌지캬라멜 - 마법소녀 뮤직비디오 (Orange Caramel - Magic Girl)

A minket ért többnyire sokkhatást okozó debütálások után JYP új csapata mutatkozott be, a miss A. A lányokról lehetett olvasni jópár hónappal a hivatalos megjelenés előtt, hiszen eredetileg őket erősítette Hyelim, aki átkerült a Wonder Girls-be Sunmi távozása után. A csapatnak két-két kínai és koreai tagja van. Remekül mozognak, jól énekelnek. JYP azt hiszem megint belenyúlt a tutiba.

miss A - Bad Girl Good Girl

Így jutunk el június végéhez, július elejéhez, amikorra már csak 2 csapat maradt. A Teen Top számomra váratlanul jelent meg a zenei palettán, mert a debütálást annyira nagy beharangozás nem kísérte. A tagok szemtelenül fiatalnak számítanak (15-18 évesek). A névválasztással vannak gondjaim, mert a zenéjükkel nincs olyan komoly probléma, mintha nem akarna velük túl sokáig foglalkozni a kiadó. A tizenévesek közül előbb-utóbb kinőnek, még ők is.

틴탑 -박수 (Teen Top - Clap)

Szerintem a mélyponthoz érkeztünk. A Girl's Day-t nagy dérrel-dúrral harangozták be. Lassan szivárogtak a tagokról az infók és a képek, minden olyan ígéretesnek tűnt. Egészen addig a pillanatig, amíg először színpadra nem álltak. Ilyen csendet frissen debütáló csapat fellépésén még nem hallottam. Szerintem mindenki leesett állal bámult, hogy mégis mi ez, hogy kerülnek ezek a lányok oda fel és miért gondolta a kiadó, hogy el tudja őket adni, mert még a kpop fanatikusok sem nyelnek le mindent.

걸스데이 - 갸우뚱 (Girl's Day - Tilt My Head)

Az összkép elég felemás. Igazán csak a miss A-t és az INFINITE-et sikerült megszeretnem, a Girl's Day nálam azonnal a süllyesztőben végezte a SISTAR-ral egyetemben. A többiekről még nem döntöttem, de látok bennük fantáziát.

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr662149618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

red13 2010.07.14. 12:08:54

A JYP féle lánybanda egy kicsit tetszik, de ezzel karöltve az összes többit valószínűleg most hallgattam meg utoljára. :D

Mostanában nem nagyon követek a koreai új bandákat, formációkat, énekeseket. Kevés szám is megy a mostaniak közül.
Rain - Hip Song
MBLAQ - Y
TaeYang - I need a girl
Wonder Girls - 2 different tears
Super Junior - Bonamana
És aszem ennyivel ki is fújt

KataRin 2010.07.14. 17:31:09

Már vártam egy ilyen bejegyzést:D mert ugyanez volt az érzés bennem is,komolyan rengeteg új arcot láttam az elmúlt hetekben és nem nagyon tudtam mindegyikőjüket elhelyezni a fejemben. A miss A-n nem csodálkozom valami hasonlót vártam a Girl's Day esetében viszont nagyon nagy reményekkel indultam és még az első fellépés után is szuggeráltam hogy a következő csak jobb lesz...akire most nagyon várok az G.NA. egyre jobban bejön amit a Cube csinál a Beast-el a 4minute-el ,tömören: használják azt amilyük van és jól csinálják:D

Kry-chan 2010.07.15. 09:19:32

XD A Miss A nekem nem tetszik. Szamomra tok atlagosak, max a ruhajuk tetsz. Nem erintett meg. A tobbi se nagyon mondjuk. Az Orage caramelt szeretem. xD Annyira cukormaz, hogy nem tudom nem imadni. xD Az Infinity, meg tecc. G.na. Lattam a klippet, nekem nagyon bejon. Tok jo a hangja.

esztokam 2010.07.15. 09:46:07

Miután posztoltam a bejegyzést döbbentem rá, hogy pl. az X-Cross még említés szinten sem került be, pedig ők is most debütáltak. Bár velük az a probléma merül fel, hogy mindig azt hiszem vannak vagy 6an (biztos a megszokás), aztán persze állandóan megdöbbenek, hogy egy duóról van szó
www.youtube.com/watch?v=MznCSt2rQN4

G.NA azért nem került be, mert egyrészt akkor még nem láttam a klipet, másrészt pedig próbálok a véleményformálással megvárni pár fellépést, mert jártam már úgy, hogy tetszett a klip/dal, de a fellépésnél kiderült, hogy szörnyűséges.

kellene egy nagy "visszatérős" poszt is... abból is volt jópár az elmúlt időszakban!! (és sajna abban is van 1-2, ami nem érne meg egy külön posztot)

xingie 2010.07.15. 14:27:39

ha az Infinite háza táján ügyesek lesznek, akkor nekik lehet jövőjük, mert tehetségesek és piszok fiatalok még :D
miss A nekem se a szívem csücske, a többiről meg inkább nem nyilatkozom :D
bár a Teen Top-nál pont a debut stage-t láttam és hangilag jók, de a szám nem az igazi.

G.NA pedig ma debütált és meg kell mondjam élőben is van olyan erős és szép hangja, mint a studió felvételen. többen is megjegyezték, hogy olyan, mintha már évek óta ott lenne a színpadon és nem ma debütált volna.
egyedül nekem az arca furcsa és kissé ijesztő a klipben a szőke hajával :D de ez már csak külsőség. (de nekem ne mondja senki, hogy nincs megműtve az arca...nem tudnám elhinni)

Kry-chan 2010.07.15. 17:12:00

@nyam.nyam: Nem lehet, hogy nem koreai? Azert fura az arca? Mindenki az arcat furcsallja, ami szerintem nem ronda, csak nem az atlag tuncicsaj arc. De engem nem is zavar. Nekem is nagyon profinak tunt a live alapjan. O.o

Ez az X-cross nekem naon bejon. Uditoen kevesen vannak. xD

xingie 2010.07.15. 17:32:05

@Kry-chan: nem találok infót arról, hogy nem koreai :)
de most így a színpadon már nem volt annyira fura az arca, lehetséges, hogy a klip meg a CD borító lett kicsit műre megcsinálva. meg a haja se tűnt annyira szőkének.
de azért anno a 2PM klipben lényegesen szebb volt barna hajjal :) de nem mondom, hogy ronda csak egyszerűen valami a klipben nem passzol össze...
ettől függetlenül szívesen hallgatom őt :) sokan már az új BoA-ként emlegetik... hát ki tudja mi lesz :)

Gianni7 2010.07.15. 22:09:52

OMG. És ezzel a guilty pleasure dobozomból kihajigáltam mindenkit, ide nekem az Infinite-t. :)
Nem tudom, mennyire szállt bele az Epik High a projectbe, az ő nevük azért nálam garancia. A zenére mindenképp, az eye-candy faktor meg gondolom tőlük független. :D

A JYP-kreálmányban látok fantáziát, bár a szám iszonyú lapos (nekem legalábbis), de azért az a koreográfia nagyon ott van. (*vigyorog*)

A habos-babos különítményre nem találok szavakat, a Teen Top klipjét elnézve meg végig az volt az érzésem, mintha a top fiúcsapatok tagjait random klónozták volna össze egy kupacba.

A többiekre meg már most nem emlékszem. :D

Köszi Esztók az összefoglalót, iszonyúan nem vagyok naprakész kpop-ügyileg, nélküled most lemaradtam volna az Infinite-ről.

csijee 2010.07.17. 10:00:40

SISTAR egyáltalán nem bejövős, tudtam ezt akkor is, mikor még csak beszéltek róluk. A konceptció nem jön be. De értem miért szeretik ennyien.
Infinite-et élőbe láttam először és nagyon jók. :D
Orage Caramel édes. x3
miss A fantasztikus. Nekik biztos lesz jövőjük, mindigis hitttem JYP papában. Bár a szám nem extra, nem is ők a legszebb idolok, az a karizma színpadon ami nagyon megfogott.
Teen Top MV-jét egyszer láttam még mikor véletlenül belefutottam youtubeon. Első ránézésre oké, nem tudom hogy lesz még a jövőben.
Girl's Day pedig nagy csalódás volt. Őket vártam a legjobban. =(

Btw, G.NA pedig nagyon jó. Ő száma eddig a legjobb.^^
süti beállítások módosítása