Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

SHINee és az új imidzs

2010.07.20. 09:20 | esztokam | 8 komment

Címkék: korea 2010 shinee

 

 A SHINee második albuma tegnap jelent meg, ma pedig végre(?) a Luciferhez készült klipet is megnézhetjük. Az biztos, hogy az SM Entertainment ereje a fiúkkal lesz és az elkövetkező jópár hét róluk fog szólni, tőlük lesz hangos, de az anno olyan édesen, aranyosan induló csapat hatalmas fizikai változáson esett át. Ilyenkor merül fel bennem a kérdés, hogy a menedzsment akkor most mindent megtehet? Ha pedig megpillantom Key félig leborotvált fejét, sírni támad kedvem és azt is megkérdem, anyja nincs ennek a gyereknek?

Összességében az album nem lett rossz. Bár nekem csak a 4. számtól indul be igazán, onnantól nevezném nagyon jónak, ami ugye baj, mert a Lucifer másodikként hangzik fel rajta. Ha nagy kedvencet kellene választani, akkor az A-Yo-t emelném ki (kissé emlékeztet a Jinusean-ra) és a Quasimodo-t.

Az biztos, hogy a guilty pleasure dobozból már nálam is kikerültek. Ennek ellenére is kapnak még esélyt, sokat, mert túlságosan szeretem őket ahhoz, hogy ilyen könnyen leírjam ezt az öt srácot. Az album után így a pénteki első fellépést is lelkesen várom és remélem a comeback stage-ek valamelyikén igazi kedvenc dal is felhangzik (a WOWOW-ban reménykedem, mert az vidám nyári darab).

Rátok milyen hatást tett az újjászületett SHINee?

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr272162787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gianni7 2010.07.20. 13:07:05

Meg kell várni, míg hazaérek, itt le vannak tiltva a videómegosztóóók! SHINee-t akarok! (*keservesen zokog*)

Gianni7 2010.07.20. 19:48:56

Félve és ellenérzésekkel ültem le a Lucifer klipje elé, mert hát a Replay és a Love Like Oxigen idején megszeretett SHINee elég meredek imidzsváltáson esett át, oda a guilty pleasure életérzés.
Úgy nagyjából 1:10-ig úgy voltam vele, hogy "na, ezt is nézzük meg azért kötelességből, aztán lapozzunk", viszont onnan kezdve fokozatosan, egyre jobban kezdett tetszeni a dolog.
A végén magától értetődő természetességgel nyúltam a replay (höhö) gomb után.

Le a kalappal az SME vonatkozó stylist-bagázsa előtt, mert az ilyen extravagáns próbálkozások rendszerint fordítva sülnek el, itt azonban van koncepció, a végeredmény pedig egy dögös és egyértelműen stílusos videóklip, a dal pedig vérprofi munka. Nem feltétlenül az esetem, de el kell ismerni, hogy rendesen össze van rakva.
Ha a Lucifer a gyengébb számok közé tartozik, akkor az albumot napokig nem tudom majd letenni.

Meredek imidzs-váltás, megspékelve a szemtelenül fiatal fiúk szemmel látható életkorbeli változásával - leborulok az sME nagysága előtt. Nem hittem volna, hogy nem szúrják el, de tökéletes érzékkel találták el az arányokat az öncélú extravagancia és a jó ízlés határán egyensúlyozva. 10/10.

esztokam 2010.07.23. 23:32:45

Nálam kicsit lassabban hatott a Lucifer-láz. Kellett hozzá a comeback stage. Az élőben szólórészeket éneklő Taemin és Minho, aki úgy is hihetetlen dögös volt, hogy a koreogárfiában nem tudott részt venni.

most minden SHINEE...

Gianni7 2010.07.25. 14:58:11

Minho-t hol lehet örökbe fogadni? *végzett a fellépések végignézésével*

Jonghyun-t is hozzácsaphatják, csak ne erőltessék nála a baseball-sapkát, és akkor ő is jöhet.

esztokam 2010.07.25. 15:25:45

@Gianni7: akkor legalább nem veszünk össze rajtuk! én Taemint kérem és Onew-t... Key senkinek nem kell? Lehet, h a frizura az oka...

BabilonB 2010.07.25. 20:33:56

Nekem tetszik mindegyikük frizurája.Minho hosszabb haját azért sajnálom.Key-t én elfogadom de atért Taemin a nyertes.:D Az albumról:Lucifer tetszetős,a tánc hozzá ismét bonyolult és jó.13-ból 4szám tetszik igazán a többi számomra olyan semmilyen.

Tana_2507 2010.07.28. 02:19:42

"Ha pedig megpillantom Key félig leborotvált fejét, sírni támad kedvem és azt is megkérdem, anyja nincs ennek a gyereknek?" XDXDXDXD nos azt hiszem Kibum mamája már rég feladta hogy vitatkozzon a gyermekkel. A borotválás ugyanis a saját agymenése volt (és szerintem meglepően jól áll neki, de ez egy ilyen dolog vele kapcsolatban, hogy gyakorlatilag bármit úgy tud viselni, hogy jól nézzen ki)

Én a részemről mondjuk az idei év eddigi egyik legjobb lemezének tartom a Lucifert, a sájni kezdi elérni a zenitjét és a zenéjük egyre kiforrottabb. Aminek határozottan örülök. Az élő performanszok magukért beszélnek, az SME egyik legtehetségesebb csapatáról van szó, zenei téren legalábbis... mármint szerintem.

A személyes kedvenc mondjuk az Electric Heart :)
Egyébként ha már itt tartunk... feltűnt még valakinek, hogy Onew szexuális molesztációra utaló, megtévesztő hangokat ad ki nagyjából az egész Shout Out alatt?

zdetti 2010.08.10. 12:46:24

Én Minho-t szeretem a legjobban közülük.... Nagyon charismatikus (XD) az arckifejezése... és imádtam minden műsorban amit láttam tőle...Nem tudja valaki hogy miért nem énekel, pedig olyan jó hangja van..... ?
Nekem amúgy Key is jöhet... tetszik benne hogy olyan arca van néha mint egy "baba".... Szerintem aranyos.... És irtó helyes...
Aztán Onew.... neki álomszép hangja van.... Szerintem.... :)
Taemin is aranyos... csak hát 2 évvel fiatalabb mint én...:) De vannak róla olyan képek amitől azért el lehet olvadni... XD
Jonghyun nekem annyira nem jön be... de a hangját nagyon szeretem....

A Lucifer album nekem tetszik... Csak 1-2 számot nem hallgatok annyiszor mint a többit.... XD Nekem az összes számuk tetszik...csak mindegyik máshogy...
Az egyik nagy kedvenc a Ring Ding Dong....
süti beállítások módosítása