Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

SM The Ballad - Miss You

2010.12.07. 15:00 | esztokam | 8 komment

Címkék: korea 2010 shinee trax super junior sm the ballad

AZ SM Entertainment új projectcsapatot mutatott be. Összeszedték az ügynökség legjobb ismert balladaénekeseit (vagyis KyuHyunt a Super Juniorból, Jayt a TRAX frontemberét, és Jonghyunt a SHINeeból) és egy új fiút (a neve Jino) és a formáció nevének megfelelően (S.M. The Ballad) balladákkal teletűzdelt minialbumot adtak ki (na jó, a Hot Timest nem igazán tudnám beletenni ebbe a kategóriába). 

에스엠 더 발라드 - 에스엠 더 발라드

A klipet meglátva két dolog jutott eszembe, Lee Yeon Heet (A Millionaire's First Love, Hello Schoolgirl, U-Turn) minden formában szeretem és "Jé, én ezt már láttam". Tényleg, mert 8-10 évesen a kedvenc filmem az Angyal első látásra volt, a sztori egy földrezuhant angyalról szólt, csak az lévén romantikus vígjáték jó véget ért... Ezt az MV-t pedig nem igazán nevezném happy endnek, elvégre Joo Won (Kim Tak-goo, King of Baking) mintha teljesen elfelejtené a találkozást az angyallal, csak azt tudja, hogy valami nagyon hiányzik... A filmben pedig az Emmanuel Béart által megformált angyal lemondott a szárnyairól és a sráccal maradt.

Egyébként Jino csak engem emlékeztet nagyon Cha Tae Hyeon fiatalabb kiadására?

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr312499494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gianni7 2010.12.07. 17:43:50

Ennyi szájfény az SNSD kilenc leányzóján nincs összesen, mint a négy srácon... :D

(De hogy érdemi része is legyen a hozzászólásnak: szimpatikus ez a négy hang így együtt. Jonghyun-ért és KyuHyun-ért külön pluszpont jár.)

esztokam 2010.12.07. 18:46:09

@Gianni7: sikerült kiemelned a két kedvencem.
Mondjuk most Jonghyunt egy hajszállal jobban akartam kitépni a klipből és magama mellé ültetni a kanapémra...
A szájfény fel sem tűnt. Mindig van rajtuk.

KataRin 2010.12.07. 19:48:25

köszönöm:D
valami miatt soha nem sikerült még meghallgatnom ezt a dalt nade ami késik nem múlik:D JooWonJOOWON ooohh......elnézést a lányos kirohanásért de ha valaki közli velem hogy ez a pasas a férfi színész a videóban akkor talán hamarabb ráveszem magam hogy meghallgassam...éssss széép minden hang olyan gyönyörű ebben a dalban *mégegyszer megnézi* *kb 13szorra*

red13 2010.12.07. 20:52:12

Ha ballada, akkor Yoon Jong Shin és Kim Jong Kook. Ez így számomra totál jellegtelen, nincs stílusa az egésznek, csak egy összedobott katyvasz. Jonghyun hangja mindig is irritált, főleg olyankor amikor egy fekete énekesnő hangját próbálja utánozni.

esztokam 2010.12.07. 22:24:16

@red13: engem pont Kim Jong Kook hanja irritál. Bár lehet, hogy csak a hang és a látvány együtt zavar. Azt hiszem sárgaborsó mondta róla, hogy szúnyoghangú. Mondjuk volt egy száma még 2005-ben a Lovely, azt nagyon szerettem, de az nem is épp ballada.
Ha nekem azt mondják, hogy koreai ballada, akkor Tei ugrik be azonnal. Konkrétan még mindig szerelmes vagyok az egyik tavalyi számába, a 독설-ba...
www.youtube.com/watch?v=qRiagW-Rvds

red13 2010.12.08. 01:23:21

Igen, Koreában is így hívják őt, legalábbis a műsorokban mindig ezzel b@szogatják őt, hogy szúnyoghangú. Mondjuk elég érdekes, hogy egy csávó aki szét van gyúrva fejhangon énekel, és pont balladákat. Én a Turbo-t is bírom, tiszta retró az egész, főleg a Black Cat szám.

A linkelt szám nem rossz, bár én úgy vagyok ezzel a műfajjal, hogy csak akkor hallgatom, ha lefekszem az ágyra, csak lesek ki a fejemből, nem esik jó semmit se csinálni.

Anélia 2010.12.12. 17:47:19

Nekem nagyon tetszik ez a szám! Mondjuk, én elfogult vagyok Jonghyun miatt!:) A klip elég érdekes, de elmegy. Nekem összességében nagyon bejön amit ez a négy srác csinál :)

foodlfg 2010.12.30. 13:43:57

Nekem csak a lány tetszett. Ide is lepottyanhatna. :D
süti beállítások módosítása