Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

A színész, ha énekel: Lee Min Ki

2011.01.18. 17:30 | esztokam | Szólj hozzá!

Címkék: korea 2008 2009 lee min ki

Ebből akár sorozatot is csinálhatnánk, hiszen Koreában majd annyi színész hiszi képesnek magát az éneklésre, mint ahány énekes színészetre adja a fejét. Nem gondolom, hogy fontossági sorrendet kell felállítanunk közöttük.

Lee Min Kivel kezdem a sort, mert épp újra belenéztem a Dal Ja's Springbe. Ha emlékeim nem csalnak, namhanman nem képes megérteni, mi is ez a felfordulás a srác és cuki pofija körül. Igazából én sem értem, de összességében imádom a fiút, ráadásul olyan zenét játszik, ami nekem nagyon tetszik, csak sajnos élőben nem annyira erős, de már fejlődik.

Első zenei próbálkozásnál kell kezdeni ahhoz, hogy értékeljük a fejlődést. De ez a nagyközönséget még szó szerint büntette a 2008-as MNet KM Festivalon, ahol előadta a My Way-t. Ha ezt hallotta szegény Frank, akkor már a kiejtés miatt forgott a sírjában.

A stílus rendben, volt az elején szövegbaki, de legalább a közönség látszólag jól szórakozott (bár ők már semmin nem lepődtek meg, mert ez volt az a koncert is, ahol Lee Hyori és T.O.P látszólag csókot váltott a színpadon). Mondjuk Ye Eun inkább megdöbbentnek látszott...

2009-ben No Kidding címmel minialbumot adott ki, de persze jó színészhez illően nem igen volt promóció. Ezért lehetett az, hogy bár jó kritikákat kapott az anyag, eladás szempontjából nem muzsikált túl fényesen...

이민기 - 영원한 여름 (Eternal Summer)

 Azt hiszem, sokat gyakorolta az éneklést, mert a dal egyetlen általam ismert fellépése kifejezetten élvezhető volt. Mondjuk, ezt a dalt szinte minden körülmények között élvezném.

Azért jobban szeretem a színész Lee Min Kit, mint az énekest. Szerintem a többség is így van ezzel...

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr72549259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása