Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

Bajkeverők

2011.12.08. 14:00 | esztokam | 5 komment

Címkék: korea beast 2011 4minute trouble maker

A Cube projekt csapattal jelentkezett. Vették a 4minute HyunA-ját és a BEAST Hyunseungját és Trouble Maker néven duót alkottak belőlük.A páros jó, szuper ám lehet, hogy az én hallásommal van baj, de a klip megjelenéséig egyszerűen nem is vettem észre, hogy HyunA is itt van. Hyunseung teljesen elnyomja a lányt, talán G.NA-t nem tudta volna ennyire háttérbe szorítani. A MAMÁn látott előzetes táncos fellépésük alapján pedig azonnal cenzorért kiáltottam.

A Trouble Maker videója olyan lett, amilyet az előzetesek és a MAMA alapján vártam. Csodálkozom is, hogy a nem tiltották le őket. De őszintén szólva az első dolog, ami feltűnt az HyunA feneke volt. Hogy a fenébe sikerült ennek az apró lánynak ekkora hátsót alkotniuk? Na jó, utána a leopárdmintás felszerelésük kötötte le jó ideig a figyelmem, szóval a klipet legalább kétszer kellett megnéznem, hogy a dalt is hozzá tudjam kapcsolni és még egyszer, hogy HyunA hangját is meghalljam.

A végső benyomásom, hogy egy látványos, főként a HyunA testére és Hyunseung hangjára épülő videót akartak készíteni. Fordítva azt hiszem nehezebb dolguk lett volna, nem mintha bármi bajom lenne Hyunseung testével, sőt...

Csak azt magyarázza el valaki, hogy ha végig HyunA hadonászott a fegyverrel, hogy kötött ki az végül Hyunseung kezében?

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr173445084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KataRin 2011.12.11. 05:24:29

ez a szám, így van tökéletesen kitalálva ahogy van, mutattak is valami újat(Hyuna egyre javuló énektechnikáját, és hogy Hyunseung nemcsak Junhyung babája) meg hozták a régi jól bevált dolgokat is, profi szexi tánc mindkét oldalról ezenkívűl Seung csodálatos hangja. Hihetetlenül fülbemászó ez a dal és az újonnan cenzúrázott koreográfia nélkül furcsa lenne :) egy szó IMÁDOM

esztokam 2011.12.11. 14:54:26

@KataRin: Tényleg fejlődött HyunA hangja. Össze sem lehet hasonlítani azzal, amit anno a Wonder Girlsben mutatott és a szám maga egyre jobban tetszik. Észre sem vettem és takarítás közben ezt énekeltem. De Hyunseung akkor is elnyomja...
Az új koreográfiát még nem néztem meg. De szakítok rá időt...

KataRin 2011.12.11. 18:48:48

@esztokam: igen, ezzel sajnos egyet kell értsek :S

Gianni7 2011.12.12. 10:58:05

Örök hálám, lányok! Ha nincsenek a lelkendező kommentek, az életben nem veszem a fáradtságot, hogy megnézzem a klipet.
*beáll az imádók sorába*

A kívánt magyarázat Esztóknak: 2 revolver van a klipben. Mindkét titkosügynök fiókjában van egy-egy fegyver. Amikor HyunA átmegy Hyunseung szobájába, akkor viszi a sajátját, leteszi a szerkrényre, előveszi Hyunseungét, de nyilván nem viheti magával, mert akkor lebukna, hogy járt a szobában.
Tehát a végén Hyunseung a HyunA által összefogdosott saját fegyverét fogja.
Sikerült zavarosan leírni. :)

esztokam 2011.12.12. 15:07:20

@Gianni7: én is KataRin twitteres lelkendezése miatt néztem meg a klipet és egyáltalán nem bántam meg.
Látszik, hogy mennyire nem kötött le HyunA jelenléte. Észre sem vettem, hogy két fegyver van, mert épp ő kutatta át a szobát. Atyám, hogy lehetek ilyen Hyunseung központú?
süti beállítások módosítása