Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

SHINee - Ring Ding Dong

2009.10.24. 12:15 | Gianni7 | 5 komment

Címkék: korea 2009 shinee

Tegnapelőtt jelent meg a SHINee új minialbuma 2009, Year Of Us címmel, és csak az előrendelések időszakában hatvanezer fogyott belőle, így már vezeti is lemezeladásokat (via Hanteo). Az első single, a Ring Ding Dong uralja a slágerlistákat, dübörög az SME (a kiadó) gépezete, két sztárkoreográfus* jegyzi a klipet, a stylist-csapat pedig (megint) átfazonírozta a srácokat.

Valami azonban hiányzik. Zeneileg a Ring Ding Dong túl trendi lett (itt most egyértelműen szitokszó), hiányzik belőle az a plusz, ami a SHINee-t igazán egyedivé tette. A koncepció persze világos és érthető, felnőttek a kisfiúk (koruk 16 és 19 között), a menedzsment legalábbis erre fűzte fel az új kampányt, minden rendelkezésre álló eszközzel ezt akarják hangsúlyozni. Első lépésként talán mégsem az eddigi zenei karakterrel kellett volna látványos módon szakítani.

SHINee - Ring Ding Dong

 

*A koreográfia két nagyágyú munkája. Misha Gabriel többek között Justin Timberlake-kel szokott dolgozni, Nick Bass pedig Beyonce, Britney Spears, Christina Aguilera és Janet Jackson bejáratott embere. A Gabriel-Bass duónak nem ez az első közös projectje, BoA Eat You Up koreográfiáját is együtt jegyzik, Nick Bass számára pedig nem ismeretlen a koreai terep sem, őt dicséri a Super Junior bokacsapkodása.

 

Talán emlékszünk, a Juliette single idején még javában a kisfiús image volt a vevőcsalogató, öt hónapra rá meg felnőttünk? WTF?! Persze a showbizniszben ki lepődik meg hasonló húzáson? A kivitelezésen viszont annál inkább. Ha rajtam áll, szívem szerint már májusban elzavartam volna az egész stylist bagázst a francba (elnézést). Talán meg kellene magyarázni nekik, ha egy tizenhatévesen a színes bőrgatyát feketére cserélik, attól az még nem lesz felnőtt(es).

Egy ázsiai nőnek sem, férfinek hímneműnek meg végképp nem áll jól a szőke. A Juiette idején külseje miatt még az egekbe magasztalt, aranytorkú Yonghyun hajával miért kellett ezt tenni, miért?! Ha már haj, az édes (ilyet én nem írhatok) a drága jó Minho-ból meg miért kellett kócbabát faragni? Miért?! És tessék mondani, szegény Taemin kap enni rendesen? Ahogyan majd az alábbi videón is jól látható, egy párizsi divatházból szabadult, anorexiás, rozoga csontkollekció hozzá képest már kifejezetten duci.

Key-jel semmi baj, Onew pedig még pluszpontokat is érdemel. (Még akkor is, ha most akartam megdicsérni, hogy legfiatalabb létére rajta tényleg látszik, hogy lassan kezd tinédzserkorba lépni. Na még jó, hiszen a maga 19 évével valójában ő itt a legidősebb.)

SHINee - Ring Ding Dong @ Inkigayo

 

És ezzel ledőlt egy bálvány. A guilty pleasures noteszemből most radírozta ki az SME a SHINee nevét.
Gondolom, öt hónap múlva kiderül, hogy véglegesen-e. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr221454683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsii. 2009.10.24. 16:50:11

Én mikor először láttam az előzeteseit , már akkor sem tudtam nagyon hova tenni és még most se igazán. Tulajdonképpen tetszik ,de nem tőlük. Azért a Love Like Oxigen után valami eredetibbet várna az ember:S(akkor is ha feldolgozás)bár nekem azt még egyik számuk sem tudta felülmúlni , kivéve talán a Romeo-t.Az új mini albumról pedig a Y.O.U. lett a legjobb szerintem.

Yonghyun: mindig őt szerettem legkevésbé , de azért a hangja szerencsére még mindig ott van:D
Key:fura... Bár a narancssárga haja után égész természetesnek hat ez a "star trek frizura".
Taemin: Furcsa érzés rádöbbenni hogy nincs is olyan lányos arca:'D
Úúúristen, hol van már az a Wonder Boys produkció?
Minho: Ő az egyetlen akinek teljesen mindegy a haja ,mert így is úgy is imádom.(hiába, úgy látszik mégiscsak igazi fangirl szívem van.)
Onew: nézett már ki ő jobban is szerintem, de sokadiknézésre már nem olyan vészes...

red13 2009.10.24. 19:54:41

Key és Onew-el semmi gond, Yonghyun még mindig nagyon vagány. Taemin néhol elég hülyén néz ki, főleg ahol fel van tupírozva a haja. Minho pedig borzadály, mintha egy kis rajkót szedtek volna fel a cigány telepről. Annyira nincs gond a szerelésükkel szerintem, meg ez még korán sem a felnőttes stílus. Igaz mindig így szokott lenni, jönnek az apróbb átmenetek, de szerintem ehhez a számhoz ilyen sötétebb színek, na meg a piros passzol. A koreográfia semmi különös, felejtős. Viszont a zene ismét nagyon bejön, Yonghyun a kedvencem, hát itt is nyomja rendesen. A kis album is elég jól sikerült, a Shinee Girl különösen. Így átgondolva még megjegyezném, hogy a Big Bang-nak a váltások mindig jót tettek, Super Juniornak a Sorry Sorrys öltönyös téma is igen jól sikerült, amit ugye követte az Its YOu és a Super Girls is. Kicsit úgy érzem, hogy a Shinee a DBSK irányvonalat akarja majd felvenni? o_0

Összességében én egyáltalán nem csalódtam, sőt, ugyanolyan jók mint eddig, az meg hogy hogyan néz ki, engem annyira nem érdekel. :D Sokkal inkább majd a Wonder Girls, kíváncsi vagyok milyen stílussal ruházza fel őket JYP. Előveszik a nagy Amerikaias kicsit fekás soul énekesnők dizájnját, amit szívből remélem, hogy nem tesznek meg(csak ragadt valami a nagy USA-ban rájuk). Vagy az idén nagy divat a csajoknál, legalábbis a pop szakmában az olyan cuccok, mint amilyet a 2NE1 is hord. Sunmi mondjuk nekem jöhetne a leopárd mintás cuccában is. :D Komolyan a Tell me és a So hot korszak volt a legjobb. :D

Ja tényleg Shinee Girl, Super Girls. Véletlen? :D

Gianni7 2009.10.24. 20:06:58

@red13: "Kicsit úgy érzem, hogy a Shinee a DBSK irányvonalat akarja majd felvenni."

Én is ettől félek... :(

A régi SHINee-t akarooooom! ^^

D0min0 2009.10.24. 23:40:00

Már a cím önmagában is sokkolóan hatott rám, de akkor jött a dalszövegben a refrén, meg a "fantastic, elastic"-os rész, ami még ezt is überelni tudta. Ha egyszer alkalmam lenne, azért megkérdezném Yoo Young Jin-t, hogyan szülte meg ezt a számot. Otthon ülve várt egy ihletre az újabb SHINee-slágerhez, amikor egyszercsak valaki csöngetett nála vagy mi? Másképp el sem tudom képzelni, hogy valakinek ilyen eszébe jut :)
De azért ez a szám jobban tetszik, mint a Juliette meg amiket mostanában adtak ki. A Y.O.U mondjuk jobb választás lett volna szerintem.

A ruhájukkal kapcsolatban pedig már kezdem azt gondolni, hogy az SM-nél direkt gyártják ezeket a "jobbnál-jobb" göncöket. Minho-t meg nem világosították fel szerintem, de női gatya van rajta. (Csak azért mondom, mert nekem is van egy ugyanilyen fehér, és tutira nem én vásároltam rossz helyen.) Igaz, hogy a többiekhez képest ez a legkevésbé gázabb és ő még szerencsésnek mondhatja magát.

Taemin a hajával viszont úgy néz ki, mint a Jewelry-s Seo In Young. :) (A mai Star Golden Bell után következtettem ki. Ott egy-az-egyben ugyanolyan a haja.)

esztokam 2009.10.26. 09:17:34

úgy látom a SHINee comeback-jéről mindenkinek komoly véleménye van. :) a szöveg elemzésével szerintem ne is próbálkozzunk. szinte félek megtudni, miről dalolnak.

nem reprezentatív a felmérés, mert a korosztályukból csak két emberrel beszéltem erről (és egyikük nagy fan), de nekik nagyon bejött az új stílus.
Tény, hogy nem kicsit váltottak a régi arculathoz képest, ha már csak az 1. minialbum bookletképeit nézem, amiken igencsak játékok között pózolt az 5 srác... próbálnak kitörni a cukifiú kategóriából és ez szerintem nem baj. mert lehet, hogy ezt a dalt hozták ki, de a YoU és a Jo Jo szerintem azért megtartotta a megszokott hangzást, nem is beszélve az utolsó lassú számról.

én azon pörögtem legalább 10 percet, hogy Taemin szólóSOROK!!!at kapott *még mindig nem jutott túl ezen teljesen*. az előző anyagokon a szólószavait is csak a szöveggel együtt sikerült megtalálni, mert ő azért főleg a táncban erős, most meg énekel itt nekünk!!!

Szerintem a Music Bank-os fellépésen jobban néztek ki, mert jelentősen kevesebb volt a toll és a piros-feketében kifejezetten jól mutat mindegyik fiú. Jonghyun-t még szoknom kell szőkén és Onew tényleg egy madárfészket kapott (az Inkigayo-ban már az ő frizuja is vállalható volt) . De asszem ha Seo In Young meghallaná a véleményed @D0min0: a frizura hasonlóságáról szegény Taeminnek nem maradna túl sok haja... (csípem a lányt, de tényleg vannak banyás megnyilvánulásai)
süti beállítások módosítása