Utolsó kommentek

  • 404: japan-trend.blogspot.hu/2014/06/nyarkoszonto-nyeremenyjatek-nyerj-egy.html nyerj egy eredeti kat-... (2014.06.16. 22:45) U-KISS - Standing Still
  • ++ CooL ++: Meg van az összes albuma ês azt kell mondanom hogy yiruma egy zseni....:) (2013.04.26. 22:54) Yiruma
  • foodlfg: @esztokam: Hát ha bekerülnének, akkor talán lenne esélyük... Vannak rajongóik, az igaz. Viszont n... (2012.11.21. 13:30) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • esztokam: @foodlfg: Szerintem érdekesebb, mint az elmúlt két évben jelölt EXILE. A lányok nemzetközi rajongó... (2012.11.21. 12:56) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • foodlfg: áh, az AKB nem érdekes annyira a külföldieknek. De ha valami csoda folytán történne is valami, ak... (2012.11.21. 10:58) MTV EMA és Ázsia - Take 2
  • reiko13: én nagyon szeretem őket,és szerintem nem azért ilyen népszerűek mert a seggüket rázzák,hanem mert ... (2012.11.14. 18:38) 9 pár formás láb
  • esztokam: @Gianni7: én nem merek lelkesedni. Majd ha meghallgattam az egész minialbumot és még mindig tetszi... (2012.11.05. 07:13) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Teljesen vállalható. Ráadásul ha a fiúk rendesen befutnak Indoznéziában, az szép piacot nyithat ne... (2012.11.03. 22:31) S4 - She Is My Girl
  • Gianni7: Óriási. És szerencsére a japán piacra koncentrálva még a stylistokat is visszafogták. (2012.10.29. 21:43) SHINee - Dazzling Girl
  • Gianni7: Ööö... Hát izé... Ez a feldolgozás elég khm... meredek? Nem találom a jó szót. :D (2012.10.29. 21:33) Comic Boyz - Hey! Ha!, avagy a Ketchup Song Tajvanon
  • wannee/mayaa/du/ yaru (törölt): Amennyiben poénnak szánták, még elmegy :) (2012.10.28. 11:12) Scandal - DobonDobondo no theme
  • Gianni7: Juj, meg kell védenem őket! :) Szerintem semmivel sem rosszabbak (de nem is jobbak) a szépreményű... (2012.10.25. 21:12) BTOB - Irresistible Lips
  • Gianni7: @Zsike Erzsébet Hozsváth: Eredetileg úgy volt, hogy decemberben. Nemrég viszont már olyan hírek is... (2012.10.17. 19:20) Budapest Bollywoodban
  • : És Aamir mikor érkezik ? :O (2012.10.17. 14:35) Budapest Bollywoodban
  • foodlfg: Támogatom! Én még magamra sem szeretek költeni nem hogy még nőkre... :D Egyébként szétröhögtem m... (2012.10.16. 16:32) miss A - I don't need a man
  • esztokam: @foodlfg: ebben a pillanatban jutott a tűréshatárom végére. Az X-faktor is ezzel a számmal csinált... (2012.10.14. 22:41) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: Nem volt semmi ez a negyven perc! Egyébként egyet értek. A japánokat látványosan nem érdekli szint... (2012.10.14. 14:59) Amuro Namie - A 20. évforduló
  • foodlfg: Hát azért elég szégyellni való, hogy idáig jutott ez a Gangnam Style őrület. Nagyon jó mutatja n... (2012.10.08. 16:42) PSY - GANGNAM STYLE
  • esztokam: @Gianni7: nem mondod komolyan? és igen, megnéztem. Az egy dolog, hogy nem értek vele egyet, a kövé... (2012.08.23. 09:20) PSY - GANGNAM STYLE
  • Gianni7: Sőt, egy nap arra értem haza, hogy este a hazai tv2-n a Tények című kékfény-bulvárműsorban is róla... (2012.08.22. 18:19) PSY - GANGNAM STYLE
  • Utolsó 20

Címkék

Mutasd meg mindet!

B2ST - Bad Girl

2009.10.30. 16:00 | Gianni7 | 14 komment

Címkék: korea 2009 beast guilty pleasures b2st

Miután a SHINee, a pedofilok vacsorája, egy sajnálatos újra(vagy inkább félre-)dizájnolás után kidőlt a sorból, guilty pleasures noteszemből nevük kiradíroztatott. Mielőtt azonban ráért volna az ember búslakodni, megérkezett a B2ST, a tátongó űrt betöltötte rögtön, és e név négy hatalmas aranybetűjét felvésve a notesz be is telt. JYP profizmusa, a nyolcvanas évek hangzása, és szemceruza minden mennyiségben. Viva la kpop!
(Stipi-stopi, a piros-fehér csíkos Gi Kwang az ENYÉM!)

B2ST - Bad Girl

 

Nem igaz, hogy annyi Ázsiával töltött év után felnőtt(?), értelmes(??) férfiként(!) még mindig át tudnak verni.
Fehéremberként az érzéki mandulavágású szempár számomra óriási feminim töltettel bír, a gyengém, és akaratlanul KIZÁRÓLAG az ázsiai nőkhöz kapcsolom. Csak azt felejtem el mindig, hogy a széplányokon és a szecsuáni öregasszonyokon túl kábé nyolcszázmillió távol-keleti férfinek is ilyen van. Gyárilag.
De ez nem elég, nem! Szemét módon újabban erre az összes stylist DIREKT ráerősít szemceruzával!

(A folytatás előtt az újonnan beesők kedvéért: nem, ezek a srácok nem drogelvonóból szökött transzvesztiták. Nem, nem. Akkor sem. A Távol-Keleten közmegegyezés szerint kora huszonéves koráig a férfi legyen egy kicsit feminim, mert az a szép. Ezért néznek ki úgy, ahogy. Mielőtt kérdeznénk, nem, nem a melegek a célközönség. Koreában olyan ugyanis nincs, az arab államok szintjén állnak a kérdésben, hozzájuk képest Magyarország a tolerancia fellegvára.)

Október 16-án két új fiúcsapat indult, az énekes szupersztár/filmszínész Rain teremtette MBLAQ (hamarosan jönnek ők is), valamint a B2ST/BEAST. Rivalizálásízű debütálásuk pikantériája, hogy Cube Entertainment cégén keresztül a B2ST-t az a JYP futtatja, aki anno Rain mentora volt.

BEAST is the B2ST című bemutatkozó minialbumuk intrójához is készült egy másfél perces klip, amit a Bad Girl-lel együtt forgattak. Hogy a továbbiakban a tagokat illetőben képben legyünk, gyorstalpaló ki kicsoda B2ST-módra.

B2ST - BEAST is the B2ST

 

- A csapat vezetője Du Jun, aki nem véletlenül néz ki úgy, mintha csak a 2PM-ből szalasztották volna, ugyanis eredetileg ő oda készült.
- A Du Jun-hoz hasonlóan, de jóval hülyébben nyírt Hyun Seung a Big Bang tagja lehetett volna, de túl félénknek ítélték, és színpadi kisugárzását hiányolták hozzá.
- A leghülyébben nyírt persze a rapper Jun Hyung, aki a DBSK & SHINee keveréknek tűnő Xing fiúcsapatban kezdte.
- A szöszi Yo Soeb láttán visszavonom múltkori kirohanásomat, ő igenis lehet szőke! Neki jól áll. Foglalkozását tekintve háttértáncos (volt), és Gi Kwang középiskolai osztálytársa.
- A dalszövegírással kacérkodó Dong Woon pedig a JYPE trainee-je volt, onnan sorolták át a Cube-hoz.
 
- És végül aktuális kedvencünk, Gi Kwang, aki négy évig volt trainee JYP keze alatt, és őt eredetileg szóló előadónak szánták, szerényen csak úgy reklámozták, hogy ő a következő Rain. Idén áprilisban még AJ (Ace Junior) név alatt futott, megjárta a slágerlistákat is Dancing Shoes című dalával, míg a Wipe the Tears-ben mostani társai, Du Jun és Jun Hyung is rappelt, egyik háttértáncosaként pedig már a szöszi Jo Soeb is ott volt.

 

(És most egy kis összeesküvés-elmélet. Minden elborult elvakultságon és a nyilvánvaló profizmuson túl látni kell, hogy ez egy szedett-vetett csapat. Egy bizonyítani igazán még nem is tudó, ígéretes szólóénekest nem szokás négy hónap után beáldozni egy fiúcsapat kedvéért, ahogyan egy valamirevaló boyband tagja is csak évek célirányos (ki)képzése után lehet bárki Koreában. Szokatlan húzás a futottak még csoportjából meríteni egy elsővonalba szánt formáció esetén.
Elképzelhető lenne, hogy a B2ST egy B-terv JYP számára, miután Jaebeom botrányával kérdésessé vált egyik zászlóshajójának, a 2PM-nek jövője?! Ez magyarázná, miért a futattak még, valamint a másodvonal legjobbjait szedte össze rekordidő alatt, akik ennyi idő alatt is színpadra állíthatóak.)

Bárhogyan is, a JYP-közeli Cube óriási dobásának ígérkezik a B2ST, és akkor még nem is láttuk Gi Kwangot vetkőzni!
Na majd most.

B2ST - Bad Girl @Inkigayo

 

A videó vége valami elképesztő. ^^
Én természetesen soha nem mondanék ilyet, de Gi Kwang és a szöszi Yo Soeb miatt hadd idézzek mégis egy klasszikust, egy félig a SHINee kapcsán született gyöngyszemet. Piros tizennyolcas karika ki, kiskorúak balra el. Előre elnézést. Az idézet:
"Ha nagyon-nagyon őszinte vagyok, a fenti videó szereplőit egy-egy durvább fesztiválhajnalon úgy dughatná meg a bemákolt nemén, hogy mindeközben ránézésre még az az illúziója is megmaradna, hogy épp csajozik."
Bingó.

Illetve "binggü binggü donndé". (0:47)

Egyre inkább úgy vélem, be kéne tiltani az összes ilyen videót a közerkölcs védelmében. Egy barátom mesélte, hogy miután túl sokat nézte a Bad Girl klipjét, azon kapta magát, hogy egy a legutolsó koreai divat szerint öltöző fiatal kínai srácot prédaként kezdett méregetni a metrón.
A hülye pedofilja.
Csukjuk Polanski mellé.

 

(Nem szokásom, és ebből nem is csinálunk rendszert - a három fenti videó koreai HD-tévéadásból lementve, sorrendben: ITT, ITT, és ITT két darabban.)

A bejegyzés trackback címe:

https://otakusound.blog.hu/api/trackback/id/tr481486735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xingie 2009.10.30. 17:13:49

Gianni én úgy szeretlek ^^ Már vártam mikor lesz róluk szó és bumm, itt vannak! :D Imádom őket és akkor még enyhén fejeztem ki magamat :) Nagyon tetszik az egész mini albumuk, mostanság mindig az szól az mp4-emben és alig állom meg, hogy ne énekeljek és táncoljak velük :D

És Gi Kwang az enyém! :D Tegnap már odanyálaztam barátnőm monitorja elé, amikor megmutattam neki a videókat róluk :D
www.youtube.com/watch?v=ZQboOlvZ6E8 ha már Gi Kwang vetkőzés ;)
És pont ugyanezt mondtam én is, hogy Yo Soeb az a koreai, akinek jól áll a szőke :) Nem mellesleg édi pofa, a fellépéseken is, ahogy megjelenik mindenki hirtelen felsikít :D Nem csodálkozom rajta, bár azért azt meg nem mondtam volna, hogy idősebb nálam! (még ha csak pár hónappal is)
Hyun Seungról hirtelen nekem Taemin jutott eszembe, amikor először megláttam :D
Jun Hyung: nekem bejön, ahogy rappel, de a haja elég vicces :D
Du Junról sokat nem tudok mondani, csak képeket láttam, hogy mennyire kikupálták őt :D Hát jók a stylistok most ebben az esetben :D
És akkor maradt a "kis" maknae Dong Woon :D A klipben viselt félig felvett pulóverén percekig röhögtünk, az nem tudom, hogyan jutott eszükbe :D
Mondjuk akkor már Gi Kwang nyakába lógatott diszkógömbre hajazó valami se semmi :D De plusz pont a karját meg felsőtestét szabadon hagyó ruhákért ;)

Az összeesküvés elmélettel kapcsolatban nem igazán tudok mit mondani, engem nem zavar, hogy milyen indokkal lettek összerakva innen-onnan, mert a végeredmény jó lett és ez a lényeg, nem? :D Vagy csak én vagyok ennyire oda értük?

red13 2009.10.30. 17:47:35

Nálam egyértelműen a B2ST a nyerő. Már ha MBLAQ-val kell össze hasonlítani.
Szerintem simán sláger lesz belőle, de olyan biztos nem lesz belőle minden az idei év abszolút mindent vivő számai. Sorry Sorry, Again and Again, Super Girl, Juliette, Yes!, Ring Ding Dong, Garag Gara Go, Fire, Lollipop, hogy csak a saját idei kedvenceket említsem. Mondjuk már most megy a fejembe a refrén szóval :D

Valóban egy kicsit kétségbe esett próbálkozásnak tűnik ez JYP részéről, és mint azt tudni lehet a pop szakmában nem elég egy jó szám és egy klip, további futtatások és rengeteg kis lemez kell ide. A 2PM szerintem nem hinném hogy sokáig húzza, legalábbis szerintem valami nagyon átalakult formáció fog létre jönni, teljesen új style, lehet 1-2 tagot is leselejteznek, de az biztos hogy nem olyan lesz mint eddig. Azért Jae Beom eléggé a 2PM arca volt.

Érdekes egyébként az írás, belőlem nem szoktak ilyen hajlamokat kiváltani hasonló videók. :D Max csak annyit hogy nekem is kéne olyan haj mint xy-nak van. :D

A metrós sztori meg durva :D főleg az olyan srácok kínai srácok után akik itt élnek Pesten. De nem mondom, csajok közül akad jó néhány olyan, akikről a szemem le nem tudom venni. Olyankor még direkt oda is szoktam állni a villamoson mellé, ez főleg akkor jó ha sokan vannak fent. :D

Polanski meg csak türelmetlen volt. :D

Sorichyeo sorichyeo bulleo butjapgo butjapgo

xingie 2009.10.30. 18:36:42

ezt majdnem elfelejtettem:
www.youtube.com/watch?v=Ygl1obZrgXI
ha már 2PM és B2ST :D

esztokam 2009.10.30. 20:04:24

Yes, a SHINee így, ha jól értem megmarad nekem, mert te Gianni lecsaptál a friss húsra, ugye?
a két új csapat közül kétségtelenül ők a jobbak, igaz, hogy a "maradékból" rakták őket össze, de azért nem mindegy miből maradtak ki. AJ, vagyis Gi Kwang (még szoknom kell ezt a nevet) már szólóban is jó volt. ezért az ő beállítása lepett meg a legjobban.
szerintem Hong Ki (F.T. Island) is jól mutat szőkén (néztem egy régebbi klipet és meglepődtem, h barna), bár sokaknak hanyagolni kellene, ez tény, de azért kettejükön maradhat ez a szín.

@red13: én azért kíváncsi vagyok, hogy mire lesznek képesek most novemberben az új albummal, bár a Hottest még mindig nem nyugodott le és újabb-újabb akciókkal próbálják rávenni JYP-t h hozza vissza JB-t, akinek még aktív a szerződése a céggel, tehát akár még rehabilitálható is... bár mondjuk JYP látszólag még mindig azon mesterkedik, h a WG nemzetközi pop act legyen és mindenhova elmegy a lányokkal, szal elképzelni sem tudom, h figyel közben az otthoni dolgaira is.

orsii. 2009.10.30. 21:05:16

Nekem a szám annyira nem. Jó ,jó de annyira nem hozza meg az ugrálhatnékomat .Koreográfia felejtős.Nem hiszem hogy nagyon megfogom szeretni őket ,de hát így voltam a SHINee-val a Big Bang-gel meg a WG-zel is ,bár csak a Shinee-t szerettem meg nagyon.
Hyun Seung lett volna SO-1, ugye?
Dong Woon tetszik nekem a legjobban, csak a szája elég furcsa színűre lett festve.
Du Jun meg iszonyatosan emlékeztet TOP-ra , ami kifejezetten jó pont nálam.
Gi Kwang meg szerintem egyértelmű.

de ez az nagyon-nagyon őszinte vallomás...:D Bár aki férfi létére ráébred egy ilyen dologra annak biztos nem olyan vicces. Még jó hogy engem ilyen veszély nem fenyeget.már aki jobban ismeri a fiúkat szerintem ,még ittas állapotban is az hamarabb kiabálná el magát hogy:"ONYÚÚÚÚÚÚ" , mint hogy de jó csaj.:D

Gianni7 2009.10.30. 22:45:18

@nyam.nyam: Na most szerinted azután, hogy megmutattad nekem ezt a videót, mennyi az esélye, hogy önként és dalolva átengedem Gi Kwang-ot? :D
De hogy ne legyen harag, döntsön egy barátságos és igazságos iszapbirkózás. ;)
:D

@red13: Na igen, egyetlen dal még nem lesz ide elég, meg kell várni a további lépéseket, és az újabb kislemezeket.
A 2PM-mel pont fordítva voltam, a 10 out of 10 idején a fejemet tettem volna rá, hogy ezekből se lesz semmi. :D

@esztokam: Igen, a SHINee ingyen elvihető. XD

@orsii.: Hát igen, az indulás több előadónál is becsapós tud lenni, jelen esetben is lehet, hogy ki kell várni a végét?
Ühüm, Hyun Seung SO-1.
És kösz az emlékeztetőt, a szemceruzákon túl kihagytam az idióta szájfényeket. :D
Plusz hogy azokból a fura fehér nadrágokból 8 szakadt szét a klip forgatása alatt. A jelek szerint fogyóeszköz a hülyén szabott ruhadarab. :)

--------------

Szegény metrós barátunk mentségére legyen mondva, ez az első (na jó, második, de azért öt alatt) esete.
Nyilván a korral jár. A férfiember úgy lett kalibrálva az ősidőkben, hogy minden, ami feminim és mozog, az préda.
Hol voltak akkor még a koreai stylistok?!
Valamint tegyük hozzá, hogy barátunk génjei/ősei max. a tatárjárás idején láttak utoljára ázsiai férfit. Naná, hogy könnyű megzavarni.
De elég a védőbeszédből, pfúj, csúnya pedofil.

namhanman 2009.10.31. 01:23:55

Jaj, kérem, mi van itt, hát azt kell olvasnom az otakusoundon, hogy az se baj, ha lány? Gianni, javaslom, több Kara-t meg SNSD-t nézzél!:)

Gianni7 2009.10.31. 09:06:21

@namhanman: Megfogadom a tanácsot, a lábemelgetős SNSD mindenre gyógyír. D

foodlfg 2009.10.31. 18:38:02

Anyám, mik mennek itt. x)
Engem csak a lányok tudnak megmozgatni, úgyhogy ennyit tudtam a témához hozzátenni.

Gianni7 2009.10.31. 18:51:47

@foodlfg: Csakhogy nem AZ a téma, hanem a B2ST. :D
Látom, mindenki a lényegre figyel. ^^

foodlfg 2009.11.01. 10:01:32

@Gianni7: Már a bejegyzés is tartalmaz érdekes sorokat, úgyhogy a témához kapcsolódik. Ennél többet nem tudok a témához (a lényeghez) hozzátenni, mert a srácok annyira nem érdekelnek, hogy még nagyon véleményem sincs róluk. Ezért velük kapcsolatban nem is írtam semmit. (a zene pedig a szokásos)

Egyébként meg rossz az, aki "rosszra" (ARRA) gondol. :P

Carla9 2010.04.16. 18:41:31

Wááá! :DD
Imádom őket! :P
Yang Yo Seob ruelz! :P (Y) ♥

BeastLove 2010.08.26. 14:43:20

Szijasztok...Nagyon Szeretem a Beast/b2st-t ,Egy nap láttam meg őket youtubon.nagyon megteccet a zenéjük ,a táncuk, a kinéztük....
Szeretném .ha küldenétek nekem erre a címre képeket róluk mert én nézzem ökt a googleben.de már mind megvan ..
Köszi előre isL ......

HochenTroll 2010.09.24. 11:05:36

oké, hogy 1 éves ez a bejegyzés, de most olvasom először;)

azóta kiderült, hogy már megvolt a beast (dongwoon kivételével), mikor kikwang szólóban nyomta, csak ő kapott egy esélyt egyedül a beast debüt előtt.
süti beállítások módosítása